1 צפייה בגלריה
אנדראה קמביאסו
אנדראה קמביאסו
אנדראה קמביאסו
(רויטרס)
יובנטוס נקלעה למשבר. אחרי שנכנעה 1:0 לאינטר בדרבי ד’איטליה וקטעה רצף של 19 משחקים ללא הפסד, הגברת הזקנה רשמה הערב (שני) הפסד נוסף עם 1:0 לאודינזה. המשחק שודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV, פרטנר TV ו-FreeTv.
החבורה של מסימיליאנו אלגרי, שהגיעה להתמודדות ללא הכוכב הכי גדול שלה דושאן ולאחוביץ’ הפצוע, קיוותה לחזור למסלול בביתה, אך רשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון. מי שיצאה מרוצה מההפסד של החבורה מטורינו היא אינטר, שפתחה פער של 7 נקודות בפסגה.
האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-25 כשלאוטרו ג’אנטי הבלם כבש בבעיטה ממרכז הרחבה והימם את היציעים של האליאנץ. המארחים שלטו לחלוטין לאחר שנקלעו לפיגור וניסו לחזור למשחק, אך סבלו מחוסר דיוק בפעולה האחרונה ורשמו הפסד בית ראשון העונה בליגה.
אחרי שכבר הייתה זמנית בפסגה, הגברת הזקנה נמצאת כעת במקום השני בטבלה עם 53 נקודות וכשהיא במרחק של 7 נקודות מאינטר שבמקום הראשון. מילאן מדורגת מיד מתחתיה עם הפרש של נקודה אחת פחות ואטאלנטה מדורגת רביעית עם 42 נקודות.
מנגד, אודינזה הגיעה למשחק מול יובנטוס כשהיא במקום ה-17, אחד לפני הקו האדום. בזכות הניצחון של האורחת, שהיה השלישי שלה העונה בסף הכל, היא טיפסה אל המקום ה-15 בטבלת הסרייה א’ כשלזכותה 22 נקודות אחרי 24 מחזורים בליגה האיטלקית.
יובנטוס תקווה לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ולחזור למסלול כשתתארח אצל ורונה בשבת ב-19:00 במסגרת המחזור ה-25 של הליגה האיטלקית. אודינזה מנגד תארח את קליארי ביום ראשון הבא ב-16:00 ותרצה לייצר רצף של ניצחונות כדי לברוח מהתחתית הבוערת.