7 צפייה בגלריה
אדריאן בנקס
אדריאן בנקס
אדריאן בנקס
(רועי כפיר)
בני הרצליה ניצחה הערב (רביעי) 78:87 את הפועל באר שבע/דימונה באולם היובל. השרוניים התבססו במקום השלישי בטבלה וממשיכים בתנופה שלהם, מנגד הדרומיים ממשיכים את מאזן החוץ הרע שלהם ומסתבכים בתחתית.
הרבע הראשון נפתח נהדר מבחינת האורחים שקלעו באחוזים מעולים מהקו ומהשדה. בנוסף, הם הגנו בצורה טובה ברבע שהסתיים ב-16:26 לטובתם. ברבע השני המארחת צמצמה את ההפרש לארבע נקודות אך עדיין ירדה להפסקה בפיגור.
ברבע השלישי כבר קיבלנו הרצליה אחרת לחלוטין. החבורה של דן שמיר פשוט העלתה הילוך ובהובלת איתן בורג (23) וטיילר סטון (19) נטלה את ההובלה לראשונה במשחק. לאחר מכן, השרוניים כבר עלו ליתרון דו ספרתי וזה היה יותר מדי עבור הדרומיים המאוכזבים שלא הצליחו לחזור.
הלבנים המשיכו את המומנטום החיובי שלהם ועלו למקום השלישי בטבלה במה שהיה ניצחונם הראשון אי פעם במסגרת הליגה על הפועל ב”ש באולם היובל. במחזור הבא הם יפגשו את אילת וינסו להמשיך להרשים ולנצח.
מנגד, האדומים של יואב שמיר ממשיכים להסתבך במה שהיה הפסדם הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים. ראוי לציין את איגור קולשוב (16) שהמשיך ברצף המשחקים בהם הוא קולע מספר דו ספרתי של נקודות בליגה. במחזור הבא החבורה מבירת הנגב תתארח אצל רמת גן ותנסה לברוח מהתחתית פעם נוספת.
קלעו לבני הרצליה: איתן בורג 23 נקודות, טיילר סטון 19 נק’ (8 ריבאונדים), מרכוס קאר 13 נק’, רג’י לינץ’ 9 נק’, ווילי וורקמן 8 נק’, סנדי כהן 5 נק’, פרדריק בורדיון 4 נק’, אדריאן בנקס 4 נק’, אדוניס תומאס 2 נק’.
קלעו להפועל ב”ש/דימונה: איגור קולשוב 16 נקודות, ג’קינן גאנט 15 נק’, גרנט שרפילד 10 נק’, רועי פריצקי 10 נק’ וג’רוויס וויליאמס 8 נק’, נטע סגל 6 נק’, אלייז’ה פמברטון 4 נק’, גלעד לוי 4 נק’, חואקין שוכמן 3 נק’, רון ציפר 2 נק’.
7 צפייה בגלריה
דן שמיר
דן שמיר
דן שמיר
(ראובן שוורץ)

רבע ראשון: 16:26 להפועל ב”ש/דימונה

חמישיית בני הרצליה: וילי וורקמן, אדריאן בנקס, מרכוס קאר, טיילר סטון, אדוניס תומאס.
חמישיית הפועל באר שבע/דימונה: נטע סגל, ג’רוויס וויליאמס, איגור קולשוב, ג’קינן גאנט, גרנט שרפילד.
סטון פתח את המשחק עם נקודות להרצליה, גאנט ענה עם שש רצופות בצד השני. אדוניס תומאס עלה מהספסל וקלע ג’אמפ שוט ללבנים, קולשוב המשיך את המומנטום של האדומים עם שלשה. 4:9 לב”ש, פסק זמן של דן שמיר. החבורה מבירת הנגב המשיכה לשלוט עם סלים של סגל וקולשוב שממשיך לבלוט, איתן בורג שנכנס בשורות המארחת קלע שלשה נהדרת. חואקין שוכמן ורועי פריצקי עם נקודות ראשונות שלהם, גאנט הוסיף. 11:21 לאורחים. בורג, וורקמן וסנדי כהן ענו בצד השני וניסו להחזיר את השרוניים לעניינים. סיום הרבע: 16:26 לב”ש.
7 צפייה בגלריה
איתן בורג מתחמם
איתן בורג מתחמם
איתן בורג מתחמם
(הטוויטר של בני הרצליה)

רבע שני: 37:41 להפועל ב”ש/דימונה

הרבע השני נפתח בצורה נהדרת למארחת שחזרה למשחק מפיגור דו ספרתי, עם ריצת 2:8. 24:28 לאורחים. פסק זמן של יואב שמיר. שרפילד קטע את הריצה של הלבנים עם שלוש נקודות, סגל וגאנט הוסיפו. וורקמן עם ארבע רצופות ושלשה של בורג מהצד השני לא אפשרו להם לברוח. וויליאמס עם סל ועבירה שמר על היתרון של האדומים, שניסו לעצור את החזרה של השרוניים למשחק. סטון וכהן המשיכו במלאכת צמצום ההפרש, פריצקי עם משחק נהדר עד כה מבחינתו, הקשה עם סלים בצד השני. סיום הרבע 37:41 לחבורה של יואב שמיר.
7 צפייה בגלריה
גרנט שרפילד
גרנט שרפילד
גרנט שרפילד
(מרטין גוטדאמק)
7 צפייה בגלריה
ווילי וורקמן ומרכוס קאר מרוצים
ווילי וורקמן ומרכוס קאר מרוצים
ווילי וורקמן ומרכוס קאר מרוצים
(אורן בן חקון)

רבע שלישי: 54:61 לבני הרצליה

שרפילד פתח את הרבע עם שלשה לפני שריצת 2:9 של הלבנים קבעה שוויון 46:46. וויליאמס ובורג שמרו על המשחק צמוד. בורג במשחק נפלא שלו עם עוד שלשה ולייאפ, העביר את ההובלה למארחת בפעם הראשונה, 49:53. ב”ש בהלם. וויליאמס ניסה לקחת את החבורה מבירת הנגב על גבו, אך סטון, בורדיון וקאר המשיכו את הריצה של השרוניים. סל מהחצי של חואקין שוכמן על הבאזר נפסל. סיום הרבע 54:61 להרצליה.
7 צפייה בגלריה
פרדי בורדיון
פרדי בורדיון
פרדי בורדיון
(רועי כפיר)

רבע רביעי: 78:87 לבני הרצליה

קאר וסטון המשיכו את המומנטום של המארחת. גלעד לוי ושוכמן ניסו לצמצם את הפער, אך בורג עם עוד שלשה העלה את השרוניים ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק. קולשוב עם תשע נקודות רצופות שלו ניסה להחזיר את קבוצתו לבד למשחק, אך לינץ’ קאר ובורג הוסיפו לחבורה של דן שמיר שברחה. שרפילד גאנט וסגל קלעו לאדומים, לינץ’ וקאר עם סל ועבירה המשיכו בשלהם בצד השני. 74:83 ללבנים. גאנט עם שלשת קלאץ’ מעט הלחיץ את הרצליה, 2 מהקו לבנקס, הפרש שמונה 27 שניות לסיום. זה היה פשוט יותר מדי עבור האדומים שלא הצליחו להתאושש והפסידו. סיום 78:87 לבני הרצליה.
7 צפייה בגלריה
חואקין שוכמן ואיגור קולשוב
חואקין שוכמן ואיגור קולשוב
חואקין שוכמן ואיגור קולשוב
(מרטין גוטדאמק)