3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(פיב"א)
אחד ממשחקי הכדורסל הגדולים של העונה התקיים הערב (שלישי), כשבתום שלוש הארכות הפועל חולון גברה 108:112 על א.א.ק אתונה במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים השני בליגת האלופות של פיב"א.
לאחר ארבעה רבעים צמודים, למקול הייתה הזדמנות להכריע את ההתמודדות, אבל החטיא פעמיים מהקו והמשחק הלך לחמש דקות נוספות. בהארכה השנייה א.א.ק כבר טיילה אל עבר הניצחון כשהובילה 90:100, אלא שאז שלשות אדירות של דרו קרופורד החזירו את המשחק לחיים ונקודות של ניב משגב מהקו השוו את התוצאה וכפו הארכה נוספת.
בהארכה השלישית החבורה של עמית שרף הייתה הקבוצה הטובה יותר והם הצליחו לסגור סיפור, כשגם הפעם משגב שמר על קור רוח בזריקות עונשין מכריעות. בצד היווני מינדאוגס קוזמינסקס שבר שיא קריירה במשחק אדיר של 40 נקודות, אך גם זה לא הספיק ליוונים שבעקבות ההפסד איבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא.
3 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
ניב משגב
(חגי מיכאלי)
המאזן של הפועל חולון עומד כעת על שני ניצחונות ושני הפסדים כשהם במקום השלישי בבית. לחבורה של עמית שרף עוד מצפים מפגשים מול מוליכות הבית פרומיתאס ומוריסה.
קלעו להפועל חולון: דרו קרופורד 19 נקודות, יותם חנוכי 17 נק', ניב משגב ודיאנדרה ברנס 16 נק', טאג'יר מקול 13 נק', קווין הרווי (11 ריבאונדים) 11 נק' האנס ואנווין ושחר עמיר 10 נק' כ"א.
קלעו לא.א.ק אתונה: מינדאוגס קוזמינסקס (11 ריבאונדים) 40 נקודות, ג'ורדן מקריי 27 נק', צ'ייסון רנדל 13 נק', דימיטריס אגראבניס 6 נק', אוסטין הולינס 5 נק', זויס קראמפלאס, ברנדון נייט ויונאס קוזלוגלו 4 נק' כ"א, אומירוס נציפוגלו 3 נק' ולנגסטון הול 2 נק'.
3 צפייה בגלריה
עמית שרף
עמית שרף
עמית שרף
(רועי כפיר)

מהלך המשחק

הפתיחה הייתה של היוונים, כשנקודות של קוזמינסקס העלו אותם ל-6:16, שלוש וחצי דקות לסיום הרבע הראשון. הסגולים, בהובלת יותם חנוכי, סגרו טוב יותר את הרבע. הרבע השני היה צמוד לכל אורכו כשנקודות של ברנס מהקו קבעו 36:38 לא.א.ק אתונה בירידה להפסקה.
בפתיחת המחצית השנייה חולוניה התחממה מחוץ לקשת והיא הצליחה להפוך את התוצאה ולרדת ביתרון להפסקה שבין הרבע השלישי לרביעי. ברגעי ההכרעה של המשחק, נקודות של ג'ורדן מקריי כבר קבעו 73:77 לא.א.ק, אלא שקרופורד ומקול הספירו להשוות את התוצאה. למקול עוד הייתה הזדמנות לנצח את המשחק, אך החטיא פעמיים מהקו והמשחק הלך להארכה.

הארכה ראשונה - 90:90

ניב משגב היה האיש של חולון בהארכה, כשחמש נקודות רצופות שלו, בחדירה נהדרת ובשלשה ענקית, העניקו לחבורה של עמית שרף יתרון 85:88, כחצי דקה לסיום. קוזמינסקס וקרופורד החליפו נקודות מהקו והיוונים לקחו פסק זמן בפיגור שלוש. הליטאי קלע שוב פעמיים מהקו וקרופורד איבד כדור. רנדל הלך לקו, קלע רק פעם אחת, אבל בצד השני חולון לא הצליחה לייצר זריקה והמשחק הלך להארכה שנייה.

הארכה שנייה - 100:100

בפתיחת ההארכה השנייה היה בן אדם אחד על המגרש וזה קוזמינסקס, שכמעט לבדו הוביל ריצת 0:10 של הצהובים. קרופורד עם שתי שלשות רצופות צימק את הפער לשתי נקודות בלבד. שחר עמיר חטף כדור, משגב הלך לקו ודייק פעמיים. חולוניה השיגה כדור נוסף, אך שוב פעם פספסה את ההזדמנות להכריע את המשחק כשקרופורד החטיא מקרוב על הבאזר.

הארכה שלישית - 108:112 להפועל חולון

מקול היה האיש של חולון בהארכה השלישית כשהוא קולע את כל שש הנקודות הראשונות שלה. קוזמינסקס המשיך להיות בלתי ניתן לעצירה בצד השני. חנוכי עם נקודות חשובות לאחר ריבאונד התקפה העלה את ההפרש של חולון לארבע, דקה ורבע לסיום. ליוונים עוד הייתה ההזדמנות להשוות, אך חטיפה אדירה של שחר עמיר ונקודות של משגב מהקו סגרו סיפור. 108:112 היסטורי להפועל חולון.