1 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע מודה לקהל
הפועל באר שבע מודה לקהל
הפועל באר שבע מודה לקהל
(מרטין גוטדאמק)
כמעט בכל פעם המפגשים בין הפועל באר שבע להפועל חיפה מספקים סיפורים. גם היום (שבת) קיבלנו לא מעט כאלה כאשר הדרומיים חגגו עם 1:2 מלא באופי וחשוב מאוד על הצפוניים, בעיקר בעקבות המרחק בין שתי הקבוצות בטבלת ליגת העל. אגב, זה המשחק שהוציא לדרך את הפלייאוף העליון.
אדום על הפתיחה, אקסים שחוגגים, לא מעט עימותים, קריאות בוז ודרמה גדולה קיבלנו בטרנר. כבר בדקה השישית אנטוניו ספר ביצע תיקול על אורן ביטון וגרינפלד לא היסס להוציא לו אדום ישיר. למרות זאת, אלון תורג'מן חגג בגדול נגד קבוצתו לשעבר לאחר שער יתרון בדקה ה-22.
בירידה להפסקה קיבלנו עימות קטן בין הצדדים ובתחילת החצי השני ראינו את שער השוויון. ניב אליאסי שמט כדור בגדול וראה את גיא מלמד עט על הכדור ודוחק פנימה, גם הוא כמובן נגד קבוצתו לשעבר. המשחק קיבל תפנית נוספת בדקה ה-77, כשבאר שבע קיבלה כדור קרן.
רגע לפני ההרמה, ארתור שושנאצ'ב ויואב גראפי החליפו מילים ושחקנים הפרידו בין השניים. אחרי שהדברים נרגעו הכדור הגיע ננגח לרשת, מי כבש? כן, אותו ארתור שושנאצ'ב עם נגיחה מדויקת לרשת של אותו גראפי. ניצחון מלא באופי לאליניב ברדה וחניכיו, אחרי חיסרון מספרי במשך 84 דקות.
חוץ מהמשחק קיבלנו כמה דברים צדדיים. קריאות בוז לחאתם עבד אלחמיד ורוני לוי בטקס לפני המשחק, בוז גם לתומר יוספי כמעט בכל נגיעה שלו בכדור ואפילו בוז לברדה אחרי שהחליף את גנאח, אבל מה שחשוב מבחינת הדרומיים הוא שהם הגדילו את הפער מהיריבה שלהם לחמש נקודות ועשו צעד גדול לעבר המקום השלישי.