1 צפייה בגלריה
איפה לונדברג לפני וויל קלייבורן
איפה לונדברג לפני וויל קלייבורן
איפה לונדברג לפני וויל קלייבורן
(הטוויטר של וירטוס בולוניה)
אחרי שמכבי ת"א הביסה 85:113 את בסקוניה ועלתה לפלייאוף מהמקום השביעי, התקיים הערב (שלישי) משחק הפלייאין הנוסף ביורוליג וקיבלנו הפתעה ענקית כשווירטוס בולוניה הדועכת היממה את אנדולו אפס הלוהטת וניצחה אותה 64:67 בדרך למשחק נוסף מול הספרדים.
טוקו שנגליה הוביל את קלעי המנצחת עם 13 נקודות, איפה לונדברג היה אדיר עם 12 נק', 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים וסיפק מהלכים גדולים במאני טיים, אוודו אבאס הוסיף 12 נק' משלו ומרקו בלינלי תרם 11 נק'. במשחק הכי חשוב שלה, וירטוס קטעה רצף של שבעה הפסדים ביורוליג.
בצד המפסיד וויל קלייבורן הוליך את הקלעים עם 22 נק', שיין לארקין קלע 16 ומלבדם אף שחקן לא תרם יותר מ-6 נק'. הטורקים חתמו את העונה הסדירה עם חמישה ניצחונות רצופים והציגו את היכולת אולי הטובה ביותר במפעל, אבל ברגע האמת הם נחנקו וסיימו את העונה.
בניגוד מוחלט להתפוצצות של הצהובים בבלגרד, המשחק באיסטנבול היה צמוד לכל אורכו. הטורקים ירדו להפסקה ביתרון 35:36 ולרבע האחרון נכנסו כשהם ביתרון של 48:50, אלא שמשם האיטלקים השתלטו על העניינים, הצליחו לעצור פעם אחר פעם את ההתקפות ופתחו פער.
וירטוס עלתה ליתרון שמונה בדקות הסיום, אנדולו הצליחה לחזור ולארקין קיבל הזדמנות להשוות, אבל לונדברג סיפק מהלך הגנתי ועצר אותו. בצד השני הגארד הדני קבר שלשה ענקית, בראיינט החזיר עם אחת מהירה אבל האיטלקים שמרו על היתרון ויצאו מאיסטנבול עם ניצחון ענק.