2 צפייה בגלריה
אנתוני אדוארדס והקהל במינסוטה בטירוף
אנתוני אדוארדס והקהל במינסוטה בטירוף
אנתוני אדוארדס והקהל במינסוטה בטירוף
(רויטרס)
הסדרה המטורפת בין מינסוטה לדנבר תוכרע בין ראשון לשני במשחק שביעי ומכריע. הטימברוולבס, שניצחו את שני המשחקים הראשונים בקולורדו אך מאז הפסידו בשלושה רצופים, ידעו שהפסד הבוקר (שישי) דינו הדחה מהסדרה והראו לאלופה כי הם כאן כדי ללכת עד הסוף. התוצאה? 70:115 לא נתפס, כשהנאגטס מפגינים מופע שפל שלא ראינו מהם זמן רב.
הפתיחה הייתה מהממת עם 2:9 לדנבר, אך נענתה ב-5:29 מטורף של מינסוטה בדרך ליתרון 14:31 כבר אחרי 12 הדקות הראשונות. הרבע השני היה כבר מעט יותר צמוד והטוב ביותר של הנאגטס מבחינת כמות הנקודות, אולם גם בו הזאבים ניצחו ובירידה להפסקה הובילו ב-40:59 מדהים.
ההגנה של מינסוטה היא אחד הסיפורים הגדולים לאורך כל הפלייאוף והיא הייתה בשיאה הבוקר. כשגם ההתקפה עבדה כמו שצריך והשלשות צללו פנימה, ההפרש רק הלך וצמח בקצב מסחרר, מה שאפשר לכריס פינץ לתת מנוחה לשחקנים הבכירים ברבע האחרון. דנבר קלעה רק שני סלי שדה ותשע נקודות בסך הכול ב-12 הדקות האחרונות, שפל שלא זכור ממנה.
2 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ' המתוסכל עם מייק מאלון
ניקולה יוקיץ' המתוסכל עם מייק מאלון
ניקולה יוקיץ' המתוסכל עם מייק מאלון
(רויטרס)
תוצאת הסיום לפרוטוקול הייתה 70:115, 45 הפרש לזכות הביתיים, שיקוו שלא היה זה המשחק האחרון העונה לעיני האוהדים כשהם יתארחו בקולורדו למשחק שביעי ומכריע. כפי שכבר הוכחנו לדעת בסדרה הזו לכל משחק יש סיפור משלו וספק רב אם ניקולה יוקיץ' וחבריו ירשו לעצמם להיראות כך שוב, במיוחד אחרי שהחזירו לעצמם את יתרון הביתיות ומחקו פיגור 2:0.
הייתה זו עוד הצגה מבית היוצר של אנתוני אדוארדס שקלע 27 נקודות, ג'יידן מקדניאלס הרשים עם 21, מייק קונלי תרם 13, קארל אנתוני טאונס רשם דאבל דאבל של 10 נק' ו-13 ריבאונדים ונאז ריד עלה מהספסל עם 10 נק' ו-11 ריב'. מנגד, יוקיץ' רשם 22 במשחק רע מאוד בו מסר גם רק שני אסיסטים, ארון גורדון הוסיף 12 והספסל כולו תרם למייק מאלון רק תשע נק'.