1 צפייה בגלריה
שחקני הרצליה חוגגים
שחקני הרצליה חוגגים
שחקני הרצליה חוגגים
(ראובן שוורץ)
המחזור ה-32 בבית התחתון של ליגת ווינר סל נערך הערב (חמישי), כאשר בני הרצליה גברה 67:77 על הפועל גליל עליון במשחק לפרוטוקול שנערך באולם היובל. המארחת התאפסה וקטעה רצף של 10 הפסדים.
הרבע הראשון התנהל בצורה חד צדדית כשהחבורה של דן שמיר עלתה ליתרון בהובלת איתן בורג בדרך ל-20:27 בסיום הרבע. הרבע השני נפתח באותה הצורה, כשברייסון וויליאמס החל לבלוט בשורות המארחת ומולו עמדו ג'ובונטה רדיק, ודי ג'יי קנדי שניסו החזיר את האורחים לעניינים, אך ללא הצלחה בדרך ליתרון דו ספרתי, 29:44 לשרוניים בירידה להפסקה.
ברבע השלישי האורחת הרימה קצת את הקצב ובעזרת סלים נאים של רועי הובר וג'יימס פלדין, הצליחה לצמצם את ההפרש לחד ספרתי לקראת הרבע האחרון, 47:55 למארחת. ברבע הרביעי, רדיק הלוהט והובר המשיכו לסחוב את הצפוניים והצליחו להלחיץ את החבורה של שמיר שראתה את ההפרש פוחת יותר ויותר. למרות זאת, וויליאמס ואיתן בורג, יחד עם אדריאן בנקס שעלה טוב מהספסל, הצליחו לשמור על התוצאה בדרך לניצחון 67:77 של השרוניים.
חזרה לנצח: 67:77 קליל להרצליה על גלבוע
החבורה של שמיר תתארח במחזור הבא אצל הפועל באר שבע, שמוקדם יותר היום השיגה ניצחון חשוב, שלמעשה נתן לה את התלות בעצמה לקראת מחזור הסיום, שם היא תהיה חייב לגבור על השרוניים כדי להישאר בליגה. מנגד, החניכים של פלג יארחו את הפועל חיפה של גיא גודס.
קלעו לבני הרצליה: איתן בורג 18 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים, ברייסון וויליאמס 15 נק', 10 ריב' (דאבל דאבל), ווילי וורקמן 13 נק', סנדי כהן 12 נק', פרדי בורדיון ואדריאן בנקס 7 נק' כל אחד ורג'י לינץ' 5 נק', 8 ריב'.
קלעו לגלבוע גליל: ג'ובונטה רדיק 20 נקודות, רועי הובר 18 נק', 11 אסיסטים (דאבל דאבל), ג'יימס פלדין 9 נק', 6 אס', די ג'יי קנדי 8 נק', 6 ריב', לוטן אמסלם 5 נק', 9 ריב', ליאור קררה 4 נק', 13 ריב', מירון רוינה 2 נק', 7 ריב' ושאק ביוקנן נקודה אחת.
רבע ראשון: 20:27 לבני הרצליה
חמישיית בני הרצליה: סנדי כהן, ווילי וורקמן, פרדי בורדיון, איתן בורג וברייסון וויליאמס.
חמישיית גליל עליון: ג'ובונטה רדיק, ג'יימס פלדין, לוטן אמסלם, ליאור קררה ורועי הובר.
המשחק נפתח בקצב טוב, כששתי הקבוצות היו צמודות אחת לשנייה. בורג נכנס לעניינים עם חמש נקודות רצופות, כהן הוסיף שלשה בדרך ל-9:14 לשרוניים. וויליאמס ו-וורקמן נכנסו גם הם לקצב והמארחים החלו לברוח לחבורה של ברק פלג שהונהגה על ידי הובר. פרדי בורדיון ושאק ביוקנן קלעו לכל צד, בדרך ליתרון של החניכים של דן שמיר.
רבע שני: 29:44 לבני הרצליה

וורקמן ורג'י לינץ' קלעו למארחת, די ג'יי קנדי הוסיף נקודות בצד השני. אדריאן בנקס קלע שלשה לשרוניים, וויליאמס המשיך לבלוט ורדיק ניסה להשאיר את האורחת בתמונה. וורקמן, בורג ובורדיון המשיכו להגדיל את היתרון של החניכים של שמיר בדרך ליתרון דו ספרתי בירידה להפסקה.

רבע שלישי: 47:55 לבני הרצליה
בורדיון פתח את הרבע עם שלשה, קררה ענה עם ארבע רצופות מנגד. רדיק ופלדין הוסיפו, וורקמן וכהן ענו בצד השני, 40:51 לשרוניים. מירון רוינה קלע נקודות ראשונות משלו במשחק, אמסלם הוסיף כדי לצמצם את ההפרש לחד ספרתי 53:44.לינץ' מיהר להחזיר את היתרון לדו ספרתי, אך שלשה של הובר סגרה את הרבע ביתרון 47:55 לחבורה של שמיר.
רבע רביעי: 67:77 לבני הרצליה
וורקמן ורדיק פתחו את הרבע עם נקודות לכל צד. רדיק המשיך להוביל את האורחים, בורג המשיך להיות משמעותי עבור השרוניים בדרך ליתרון 51:61. רדיק עם עוד שש נקודות רצופות הוריד את ההפרש לשש בלבד, כשכהן קלע 2 מהעונשין בתווך. וויליאמס גם הוא הוסיף 2 מהקו, אך שלשה של רועי הובר צימקה ל-65:60 ואילצה את שמיר לקחת פסק זמן.
הובר הוסיף עוד שלשת קלאץ' ונקודות חשובות, אך וויליאמס, בורג ואדריאן בנקס לא נתנו לצפוניים לסגור את הפער. לאחר מכן, כהן ובורג הבטיחו את הניצחון עם שלשות נהדרות 67:77 להרצליה.