כריס פרום יערוך בראשון הקרוב את הופעת הבכורה שלו בקבוצת האופניים הישראלית סטארט אפ ניישן במרוץ איחוד האמירויות שייערך במשך שישה ימים. הקבוצה נחתה בדובאי ביום חמישי.שנחתה בדובאי תחת צל הקורונה ותפתח את המירוץ ביום ראשון ..
"זה יהיה המירוץ הראשון שלי עם הקבוצה - והתחלה של מסע והרפתקאה מרגשים מאוד עבורי. אני מצפה בכליון עיניים להתחרות לצד החברים שלי לקבוצה ולבחון את היכולת שלי אחרי חורף מוצלח של אימונים", אמר פרום.
1 צפייה בגלריה
כריס פרום ועומר גולדשטיין
כריס פרום ועומר גולדשטיין
כריס פרום ועומר גולדשטיין
(צילום: ישראל סטארט אפ ניישן)
פרום עבר פציעה קשה והשתקם ממנה ביחד עם הקבוצה בסדרת אימונים שנערכה שלושה חודשים בקליפורניה, המטרה המרכזית היא שהוא יהיה כשיר לחלוטין בטור דה פראנס. "אנחנו רואים סימני שיפור במצבו", אמר מנהל הקבוצה פאולו סלאדנייה. הבעלים סילבן אדמס אמר: "מאושרים לחזור לאמירויות, אני מאמין שלקבוצה יש תפקיד בבניית גשרים לשלום".
ישראל סטארט אפ ניישן מעמידה הרכב חזק למרוץ שכולל גם את הספרינטר הגרמני אנדרה גרייפל, המטפס הבלגי בן הרמנס והבריטי אלכס דאווסט שהביא לקבוצה את הנצחון ההיסטורי שלה בג'ירו ד'איטליה בעונה שעברה.
הקבוצה תולה גם תקוות רבות באלוף ישראל עומר גולדשטיין שמגיע למירוץ הפתיחה אחרי עונה מוצלחת שהסתיימה בהופעה מצויינת בטור הספרדי. "יש לי הרבה ציפיות מעצמי להשתדרג ולהוכיח שאני יכול להיות גורם משמעותי ולעזור לרוכבים גדולים כמו פרום שהצטרפו לקבוצה", אמר. אמר עומר שיופיע כאן לראשונה במדי אלוף ישראל.
ההרכב המלא של ישראל סטארט אפ ניישן: עומר גולדשטיין, כריס פרום (בריטניה), אלכס דאווסט (בריטניה), מתיאס בראנדלה (אוסטריה), אנדרה גרייפל (גרמניה), בן הרמנס (בלגיה), ריק זאבל (גרמניה).