מייק טייסון לא לבד. יריבו המר, איוונדר הוליפילד, מתכנן גם כן קאמבק משלו, שצפוי להתרחש באפריל 2021 בלונדון מול עוד מתאגרף לשעבר - גלן מקרורי האנגלי.
לפחות על פי מקרורי, הוליפילד בן ה-58, שלמעשה לא נכנס לזירה מאז 2011, הסכים לתנאים ולקרב הראווה הצפוי. אגב, כל זאת מספר ימים אחרי שמייק טייסון התאגרף מול רוי ג'ונס ג'וניור.
3 צפייה בגלריה
איוונדר הוליפילד אחרי הניצחון על מייק טייסון
איוונדר הוליפילד אחרי הניצחון על מייק טייסון
אגדת איגרוף. הוליפילד אחרי הקרב הזכור מול טייסון ב-1997
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
עוד קאמבק משוגע. הוליפילד
עוד קאמבק משוגע. הוליפילד
עוד קאמבק משוגע. הוליפילד
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
איוונדר הוליפילד
איוונדר הוליפילד
הוליפילד כיום
(צילום: gettyimages)
"דיברתי עם הוליפילד בטלפון אתמול והוא אמר שיתאגרף מולי", סיפר מקרורי לתקשורת הבריטית. "הוא פוחד ממני כבר 30 שנה, אבל כעת סוף כל סוף הצלחתי לדאוג שיילחם בי. זה אמור לקרות באפריל באולם ה-O2 בלונדון. יש כבר סיכום".
הוליפילד, אלוף העולם לשעבר באיגרוף במשקל חצי כבד וכבד, הודיע כבר בשנה שעברה כי הוא מתכוון לחזור מפרישה, אך לא נקבע לו עדיין קרב. ב-2019 הצהיר: "עדיין יש לי את הכוח מפעם".
הוליפילד, שזכה ארבע פעמים באליפות העולם במשקל חצי-כבד וכבד, זכור כמובן מהקרב המפורסם ב-1997 בו מייק טייסון נשך את אוזנו. שבעה חודשים לפני כן ניצח את טייסון וזכה בפעם השלישית בתואר העולמי, הכי הרבה במשקל כבד, הישג אותו הוא חולק עם מוחמד עלי ולנוקס לואיס.
מקרורי בן ה-56 החזיק גם הוא בכמה תארי איגרוף, בעיקר במשקלים קלים יותר ומאזנו בקריירה עומד על 30 ניצחונות (12 מתוכן בנוקאאוט) ו-8 הפסדים. "אני בכושר שיא", טען האנגלי. "רק בשנה שעברה טיפסתי על ההר השמיני בגודלו בעולם. אם עשיתי זאת ללא אימונים, אז בהחלט אני מוכן גם להתמודד מול הוליפילד".