ווט ואן ארט מקבוצת ג'מבו–ויסמה רשם היום (שישי) את הניצחון השני שלו השנה בטור כשחצה ראשון את קו הסיום בקטע השביעי בתום 3:32:03 שעות.
רגע לפני קטעי ההרים בפירנאים ביומיים הקרובים, הרוכבים זכו לקטע קל יחסית של 164 קילומטרים בפרובאנס בדרום צרפת, שיצא ממיו, סמוך לגשר הגבוה בעולם (343 מטר בשיאו), עד ללאוור.
4 צפייה בגלריה
ווט ואן ארט
ווט ואן ארט
ניצחון שני השנה. ווט ואן ארט
(צילום: AP)
למרות שהקטע היה ברובו מישורי, התמודדו הרוכבים גם עם רוחות חזקות שהשפיעו על הספרינטים, ועם שלושה טיפוסים מדורגים, עד שהמשיכו לספרינט המוני בסיום.
הוגו הופשטטר מקבוצה יזראל סטארט אפ ניישן קיבל הוראה לנסות להיכנס לקבוצת הבריחה, אבל נדחק לצד, רכב על השוליים והתרסק. האוסטרי עבד קשה כדי לחזור לחבורה המובילה וגם הצליח.
4 צפייה בגלריה
הוגו הופשטטר
הוגו הופשטטר
לא נעים. הוגו הופשטטר אחרי ההתרסקות
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
הוגו הופשטטר
הוגו הופשטטר
ויש לו גם מזכרת ממנה
(צילום: AFP)
בסופו של דבר עשרות רוכבים נאבקו ראש בראש עד לקו הסיום, אך ואן ארט הצליח להקדים את כולם. הופשטטר עצמו סיים במקום השביעי הכללי. זו הקטע השלישי השנה שהאוסטרי נכנס לעשירייה המובילה.
גיא ניב התקשה לעמוד בקצב המהיר שהכתיבה קבוצת הבריחה ובסופו של דבר סיים במקום ה-99, 14:32 דקות אחרי המנצח.
4 צפייה בגלריה
אדם ייטס
אדם ייטס
עדיין עם החולצה הצהובה. אדם ייטס
(צילום: AP)
אדם ייטס הבריטי (מיצ'לטון-סקוט) ממשיך לשמור על החולצה הצהובה, פרימוז' רוגליץ' (ג'מבו-ויסמה) שני, בפער זהה של שלוש שניות, גיום מרטין (קופידיס) שלישי, תשע שניות מהמוביל. אגאן ברנאל (אינאוס במקום הרביעי, 13 שניות אחרי ייטס וטום דומולן (ג'מבו-ויסמה) סוגר את החמישייה.