אני עדיין מנסה להתאושש ממה שקרה ביום שני. אוהדי בית"ר ירושלים נסעו להיכל הכדורגל המחודש בבלומפילד, כדי לראות את הקרב המיתולוגי נגד הפועל ת"א. בלי "עקרונות", מלבד העיקרון המובנה בכל אוהד כדורגל באשר הוא - לעודד את הקבוצה שלך ללא תנאי. הם הגיעו כמו שהם, אבל חלקם חטפו פיצוצים, מכות לראש, קללות ודחיפות במשך דקות ארוכות, עד שנאלצו להתפנות מהיציע במקרה הטוב או לבית חולים במקרה הרע. וכל זה רק בגלל שהעזו, רחמנא ליצלן - לעודד את בית"ר. אני מחפש את המילים לאירוע המביש.
איפה האבטחה? עומדת ומסתכלת מהצד, מחכה שמישהו יעשה משהו שכולם ידברו עליו, במקום למנוע אותו. כמו הרגע המביך הזה שבו שני ילדים בני 9 ניקו את הרחבות של ניצן ושטקוס וסיימו סאגה מביכה בת 7 דקות, ואתה שואל את עצמך - מה, אין מנקה אחד באצטדיון?

1 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)

איפה הממשלה? אם זה לא סיבה לדיון דחוף בכנסת, אז מה כן? השתיקה וההתרפסות של הרשויות במשך השנים יצרו את המצב המורכב הזה, ועכשיו כשהקהל מבקש להוקיע את הגורמים הבעייתיים, הוא מבקש את תמיכת הרשויות. אולי עכשיו הם יתעוררו ויעזרו להציל את המועדון החשוב הזה?
איפה המשטרה? המשטרה צריכה להיות מעורבת, השופטים צריכים להפשיל שרוולים, רק כך אפשר לטאטא גזענות ואלימות מהיציעים. לא יכול להיות מצב שמשטרה תפקיר קהל אוהדים, בעלי תפקידים וכל מי שמנסה להילחם בגורמים רעים. גם המינהלת צריכה לתמוך במאבק של בית"ר. בשילוב כוחות, המלחמה הזו תצליח.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.