נבחרת ישראל הודחה היום (שישי) מהמשך הדרך באליפות העולם לאחר הפסד 26:24 לסלובקיה במשחק השני, זאת לאחר שנוצחה 27:26 במשחק הראשון. שני המשחקים התקיימו בסלובקיה בעקבות המצב הביטחוני בארץ, אך בכל זאת הכחולים-לבנים מסיימים את הקמפיין באכזבה.
הקמפיין שהחל בניצחון ובהעפלה בלוקסמבורג בשלב הראשון - מסתיים. הפנים - אל משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2026, ואל הגרלת המשחקים שתיערך ביום חמישי.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל בכדוריד יוסי אפו מול הגנת נבחרת סלובקיה
שחקן נבחרת ישראל בכדוריד יוסי אפו מול הגנת נבחרת סלובקיה
הקמפיין מסתיים באכזבה. יוסי אפו מול הגנת נבחרת סלובקיה
(צילום: slovakhandball.sk (איגוד הכדוריד בסלובקיה))
אדיר כהן הוליך את טבלת הכובשים של הנבחרת עם 6 שערים (2 מהם בפנדלים), יונתן דיין הוסיף 5, יואב לומברוזו 3, תומר בודנהיימר, דניאל מוסינדי, דניאל צרפתי אמיר שניידר 2 כ"א, רותם סגל ונדב כהן 1 כ"א. השוער, דן טפר סיים עם 7 עצירות ב-28 אחוזי עצירה. טל פלד עם 2 ב-25 אחוזים.
המאמן סער פרנקל: "מאוכזבים מאוד. אנחנו לא מסתפקים בלהיות קרובים ובלקבל מחמאות. מראש היה ברור ששני משחקים מקשים את המשימה אבל לגמרי יכולנו להיות בצד השמח. לעומת המשחק הראשון שיפרנו את משחק ההתקפה והגענו למצבים נוחים להבקעה אבל אין לנו פריבילגיה להחטיא כמות כזאת של מצבי זריקה. אני מאמין גדול בנבחרת ובדור הזה, המרקם שנוצר פה הוא איכותי והחבר'ה האלה יצטרכו לקחת על כתפיהם את הנבחרת להצלחות ולגאווה".