זה 12 שנים שמנצ'סטר סיטי נשלטת בידי חלדון אל-מובארק, נסיך באיחוד האמירויות ויזם עסקי. ההשקעה התחילה להניב פירות עם הזמן, כשסיטי הפכה מאחותה הקטנה של מנצ'סטר יונייטד (שבינתיים ירדה מגדולתה) לאחת הקבוצות הדומיננטיות בפרמייר ליג כיום, עם ארבע אליפויות ושני גביעים בעשור שעבר. העונה הייתה קשה מבחינת סיטי, שלא זכתה באף אחד משני תארים. ועדיין, הכושר הפנטסטי שבו היא נמצאת הופך אותה למועמדת רצינית לזכייה בליגת האלופות. להלן שלושה שחקנים שיכולים לתרום לכך, בעיקר בהיעדרו של סרחיו אגוארו הפצוע:
קווין דה בריינה: הקשר הבלגי הנהדר רק הולך ומשתדרג משנה לשנה. הוא כבר הספיק להשוות את שיא הבישולים בפרמייר ליג לזה של תיירי הנרי, כבש 15 שערים (אחד פחות מהשיא האישי שלו לעונה) ומתגלה כעזר רב מאוד לחבריו לקבוצה. למעשה, הוא נחשב בעיני רבים, כולל מאמנו פפ גווארדיולה, כאבטיפוס של הקשר המודרני בשל הוורסטיליות, הניידות והעיקר חוכמת המשחק הבלתי נגמרת.
1 צפייה בגלריה
ז'סוס חוגג
ז'סוס חוגג
ז'סוס חוגג עם דה בריינה
(צילום: AP)
ראחים סטרלינג: האנגלי הבינ"ל נחשב בעבר ליורש של באלוטלי, ולא במובן החיובי של המילה. הכוונה היא לגאון כדורגל שנשרפים לו הפיוזים כל שני וחמישי. מאז בואו לליברפול, עבד סטרלינג על עצמו וכיום הוא מממש את הפוטנציאל שלו. שישה כיבושים בליגת האלופות ו-31 בסה"כ הם מספרים מעולים עבור שחקן שרשמית כלל לא מוגדר כקשר התקפי. לא פלא שהוא תפס בשנים האחרונות מקום של קבע בהרכב נבחרת אנגליה.
גבריאל ז'סוס: היו סימני שאלה רבים סביבת הגעתו של החלוץ מפלמיירס לסיטי. מומחים שיערו כי הוא לא בשל לאחת הליגות הטובות בעולם ושסופו יהיה כשל בן ארצו רוביניו, כישלון מוחלט. ז'סוס הפנים, התחיל לשמור על כושר ולהתחזק גופנית. כיום, מדובר בדוגמה ובמופת עבור יתר השחקנים. 23 כיבושים וכמו סטרלינג, שישה שערים בליגת האלופות. צריך לזכור שז'סוס היה מהגורמים המרכזיים לזכיית ברזיל בקופה אמריקה לפני שנה. כך, בשקט ובלי פוזות ועשרות פוסטים באינסטגרם כמו ניימאר, הוא גם הופך לנכס עבור הנבחרת הלאומית שלו.
לסיכום, יש לגווארדיולה על מי לסמוך מקדימה. אם שלושת השחקנים (בנוסף לכל השאר, כמובן) יבואו עם נחישות ודבקות במטרה, פפ יניף גביע שלישי אחרי שבעבר זכה לכבוד בברצלונה ויזכה להכרה כאחד מגדולי המאמנים בכל הזמנים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.