איגוד ההתעמלות חתם היום (חמישי) על הסכם עם הנהלת אקספו תל אביב לאירוח אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית שתצא לדרך ב-13 ביוני 2022.
האיגוד בחר במתחם בתל אביב, בתקווה שעד אז אפשר כבר יהיה להכניס קהל לתחרות, כאשר התוכנית היא לבנות יציעים עם קיבולת של 6,000 מקומות ישיבה. ההערכה היא שהביקוש יעלה על הכמות שתוקצה.
3 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(צילום: אורן אהרוני)
באיגוד בונים על ההישגים האחרונים בענף, מדליית הזהב של לינוי אשרם באליפות היבשתית, הזהב של נבחרת הבנות בתחרות הקבוצתית וההגעה של ניקול זליקמן למקום החמישי, כדי למכור את כל הכרטיסים לאירוע היוקרתי. האליפות תחל כאמור ב-13 ביוני ותימשך שישה ימים.
האיגוד קיבל כבר מקדמה ראשונה ממשרד הספורט על סך 2.6 מיליון שקלים, כאשר העלות הכוללת של אירוח אליפות אירופה מעורכת ב-10 מיליון שקלים.
3 צפייה בגלריה
הצופים באליפות אירופה בתל אביב
הצופים באליפות אירופה בתל אביב
הקהל הישראלי באליפות אירופה בג'ודו שנערכה באקספו ת"א
(צילום: אורן אהרוני)
צריך לזכור, שבשנים האחרונות האיגוד אירח מספר תחרויות בינלאומיות, כאשר השיא קיום אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בחולון ב-2016 וכן אליפות אירופה באקרובטיקה בשנה שעברה. בשתי התחרויות היציעים היו מלאים. כמו כן, ישראל נבחרה לארח גם את אליפות העולם באקרובטיקה בשנת 2024.
כנרת צדף, יו"ר איגוד ההתעמלות ספרה: "התקבלה היום ההחלטה על מיקום האירוח, כאשר האיגוד מודה למשרד הספורט על העזרה במימון האירוע, מה שאפשר לנו להתחיל ולסגור דברים, כשאנחנו מקווים שעד האליפות באקספו תל אביב תתאפשר הכנסת קהל".
3 צפייה בגלריה
נבחרת ההתעמלות האמנותית עם מדליית הכסף
נבחרת ההתעמלות האמנותית עם מדליית הכסף
נבחרת ההתעמלות
(צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות)
עוד אמרה צדף: "נעשה את המקסימום להרים אירוע ספורט איכותי שעוד לא נראה כמותו בארץ. אנחנו בתקופה מאתגרת של קורונה, וגם בתקופה זו בעזרת הספורטאיות והעשייה של כל האיגוד, הצלחנו להגיע לאחרונה להישגים חסרי תקדים, ויש עוד עבודה רבה לפנינו".