טורונטו, אלופת העונה שעברה ב-NBA, יכלה להגיע לעונה הנוכחית עם כל תירוץ אפשרי לכישלון, וכולם היו מתקבלים בהבנה. במקום זאת, הם החליטו להפתיע אותנו. שוב. אני סבור שרבים לא מאמינים כשהם רואים את המיקומים הנוכחיים של 2 הפיינליסטיות של העונה שעברה, ובמיוחד את ההתמודדות של השתיים עם השינויים שהן חוו. בעוד שגולדן סטייט קרסה לתחתית המערב, טורונטו חיה וקולעת.
האלופה מקנדה התחילה את העונה בצל עזיבת קוואי לנארד. ה-MVP החליט לעזוב, ועזר לרפטורס להתמודד מהר יותר עם הנחיתה לקרקע לאחר השהייה בפסגת האולימפוס. השלד מהעונה שעברה נשאר, ואיתו גם האופי הבלתי מתפשר של הקבוצה. רוב שחקני הסגל העלו את רמתם מהעונה שעברה, ובמיוחד שחקן אחד שבשבילי הוא השחקן המשתפר של העונה.

1 צפייה בגלריה
סיאקם בפעולה
סיאקם בפעולה
סיאקם בפעולה
(צילום: רויטרס)

השחקן המדובר הוא פסקל סיאקם. הקמרוני הבינלאומי, שנבחר רק במקום ה-27 בדראפט 2016, הפך להיות הכוכב של אחת מהקבוצות המובילות העונה. הכדורסלן המוכשר הראה סימני רתיחה בעונת האליפות, והעונה הוא התפוצץ בענק. סיאקם נכנס לוואקום הגדול שהותיר אחריו לנארד, לקח את ההזדמנות הגדולה שניתנה לו בשתי ידיים וכבונוס השתתף לראשונה במשחק האולסטאר.
אם טורונטו תצליח לשחזר פחות או יותר את יכולתה מתקופת טרום הקורונה כשהמשחקים יחודשו בסוף יולי, אז המשך העונה יאיר לה פנים. למרות שהקבוצה מגיעה כאלופה למשחקי המאני טיים, היא כלל לא צריכה להיות בלחץ. לפי התחזיות מתחילת העונה היא בכלל הייתה אמורה להיאבק על כרטיס כניסה לפליייאוף, ובטח שלא לקרוא תיגר על יאניס והקבוצות מלוס אנג'לס. מה יעלה בגורלה של הסינדרלה הקנדית הפעם? האם סיאקם וטורונטו יוכלו ללכת עד הסוף? גם אם לא, זוהי קבוצה מרגשת שאני מחכה לצפות בה שוב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.