זו לא הייתה הפתעה עבור רבים שציפו שהלייקרס יזכו באליפות השנה. אחרי הכל, מי יכול להתמודד עם קבוצה שקינג ג'יימס מוביל בהצלחה מסחררת בעונה יוצאת דופן?
לאחר המשחק האחרון בגמר החלו השוואות רבות בין לברון ג'יימס למייקל ג'ורדן - אם תרצו, אלוהים של הכדורסל. השוואות אלו מובנות לגמרי, אבל אינן נכונות. אחרי הכל, אנחנו מדברים על שתי תקופות שונות - ואני לא מדבר על לפני ואחרי הקורונה.
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום:getty images)


ג'ורדן יצר תרבות שלמה של כדורסל, בעוד לברון מוכיח בכל משחק ועונה מחדש שגם הוא ראוי לאיזכור בין השמות הגדולים של הענף הזה. עזבו את העניין הזה של ילדות קשה ועוני. אנחנו יודעים שזה המקרה גם כאן. הדבר המדהים הוא שקינג ג'יימס בנה את עצמו מאפס וללא שום עזרה או סיוע מבחוץ- הדבר היחיד שהביא אותו לאן שהוא היום זה הכישרון שלו. אנחנו עדים וזוכים לצפות באחד מהשמות הגדולים ביותר שדרכו על הפרקט. ואם מישהו חושב שאני מגזים, הוא מוזמן לצפות בסדרות הגמר האחרונות בהן ג'יימס מככב בענק!
תמיד יהיו כאלה שיגידו שללא כוכבים לצידו הוא היה מתקשה. בין אם ווייד ובוש במיאמי, ארווינג ולאב בקליבלנד וכעת דייויס באלופה הטרייה. אז לכל אלו אני מציע שיביטו בנתונים של הכוכב: 4 אליפויות, 4 תוארי MVP בגמר, מלך הסלים של הליגה, 16 בחירות למשחק האולסטאר ועוד.
ללא ספק, זו עונה שתיזכר לא רק בזכות הקורונה והבועה באורלנדו. אלא גם בזכות המאבק בין הכוכבים- יאניס, לנארד, דונצ'יץ' ועוד רבים וטובים, וכאן קיבלנו עוד הוכחה שהמלך הבלתי מעורער של הליגה בשנים האחרונות עוד חי ובועט. והאמרה שלו אחרי הזכייה, "אני רוצה לקבל את הכבוד שלי, לעזאזל", מובנת ואמורה להיות ברורה לכל אוהד כדורסל שהוא.
אז לסיכום, נקווה שנזכה לעוד הרבה משחקים של הקינג. כי ללא ספק - זהו אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה. קדימה לברון!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.