אגדת הפוטבול, ג'ו מונטנה, ואשתו ג'ניפר התעמתו עם פורץ שחדר לביתם וניסה לחטוף את נכדם בן ה-9 חודשים - כך אישרו גורמים במשטרת לוס אנג'לס.
על פי דיווח של מחלקת השריף המקומית באל.איי, מונטנה (64) סיפר לשוטרים כי נכדו ישן אצלו בבית בשבת האחרונה, כאשר אישה אלמונית, שלאחר מכן זוהתה כסודסאי דזל, פרצה לביתם, תפסה את הילד וניסתה לחטוף אותו.
2 צפייה בגלריה
ג'ו מונטנה
ג'ו מונטנה
אירוע מפחיד. ג'ו מונטנה ואשתו ג'ניפר
(צילום: AP)
הזוג מונטנה התעמת עם האישה, שניסתה "להסלים את המצב" וביקש ממנה להחזיר את הילד. בסיומו של ריב גדול, ג'ניפר מונטנה חטפה את הילד מידי דזל, שברחה מהמקום. ממחלקת השריף נמסר כי "דזל ברחה מהבית, אך נעצרה לאחר מכן והיא תועמד לדין באשמת חטיפה ופריצה".
"תודה לכל מי שעזר ודאג", צייץ כוכב הפורטיניינרס לשעבר. "מצב מפחיד, אבל אסיר תודה על כך שכולם בסדר. אנו נבקש כעת כבוד לפרטיותנו".
2 צפייה בגלריה
ג'ו מונטנה
ג'ו מונטנה
ג'ו מונטנה בימיו כשחקן. אגדת פוטבול בשר ודם
(צילום: AP)
מונטנה נחשב עד היום לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ב-NFL. הוא זכה ב-4 אליפויות עם סן פרנסיסקו 49' וכן פעמיים בתואר ה-MVP של הליגה.
הוא היה ידוע בעיקר בזכות המנהיגות וקור הרוח שלו שהביאו לסן פרנסיסקו ניצחונות בדקות הסיום של משחקים רבים. מונטנה ניצב גם בין טובי המוסרים בהסטוריה של הליגה. ב-15 שנותיו (94-79) ב-NFL הוא הופיע בארבעה משחקי סופרבול (נבחר כ-MVP בשלושה מהם) ונבחר לשמונה משחקי פרו-בול.