ביום ראשון, בזמן המשחק של פריז סן ז'רמן מול נאנט (בו הפסידה 2:1) קרה הדבר הבא: אנחל די מריה הוחלף בדקה ה-62, ולא בגלל יכולת דלה, אלא בשל מה שהוגדר בתחילה "מקרה חירום משפחתי".
תוך מספר שעות התבררה הסיבה האמיתית לחילוף - משפחתו של די מריה נפלה קורבן לשוד, כשכל הנראה אשתו של הכוכב הארגנטינאי וילדיו היו "כלואים" בתוך ביתם בזמן שהשודדים פעלו. המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, הורה למאמן מאוריסיו פוצ'טינו להחליף את די מריה בבהילות לאור הדיווח שקיבל מהמשטרה. הכוכב עזב את האצטדיון לביתו באופן מיידי.

1 צפייה בגלריה
די מריה מאוכזב
די מריה מאוכזב
די מריה
(צילום: gettyimages)

לא ברור אם מישהו מבני המשפחה נפגע פיזית, אך זה לא מפחית מהלחץ של שחקני הקבוצה. הרי בזמן אותו משחק מול נאנט נפרץ גם בית הוריו של מרקיניוס המתגוררים לידו בפריז. בצרפת טוענים כי מביתו של די מריה נשדדו תכשיטים יקרי ערך בשווי של לא פחות מ-500 אלף אירו, בעוד אצל הבלם זה היה קצת שונה: לפי הפרסומים, אביו של מרקיניוס נפגע בפניו, בחזה ובצלעות, והשודד יצא עם כמה פרטי יוקרה וסכום של 2,000 אירו.
בפריז כבר חוששים כי כנופיה של פושעים סימנה את שחקני הקבוצה, ושזאת רק ההתחלה שמסמנת מקרים נוספים בעתיד. צריך להבין שהפריצות לבתים של שחקני פ.ס.ז' במהלך משחקים הפכו למכה אמיתית, ובעבר סבלו מהן גם אקס הקבוצה תיאגו סילבה, סרחיו ריקו ואחרים. המאמן פוצ'טינו אמר לאחר ההפסד: "זה לא תירוץ, אבל מקרים כאלה שואבים את האנרגיות מהשחקנים".
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.