אני מודה, כבר חשבתי לעצמי שהעונה של וושינגטון גמורה לאחר חמשת ההפסדים הראשונים של העונה. אחרי הכל, כשיש לך שחקנים כמו ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל בסגל, אתה מצפה לניצחונות מרשימים והופעות בהתאם לשמות הגדולים הללו. אלא שהעונה נפתחה הכי גרוע שאפשר - עם הפסד בשניות הסיום לפילדלפיה והפסדים כפולים לאורלנדו ולשיקגו. אפשר היה להבין את הלחץ שהחל לחלחל לשחקנים.
ציפיות גבוהות נוצרו סביב הקבוצה הזו לאחר הטרייד בין ווסטברוק לג'ון וול. רבים היו בטוחים שהשילוב בין ווסטברוק וביל, יחד עם עזרה של רוי האצ'ימורה המצוין ותומאס בראיינט האגרסיבי בצבע, יכול להביא את הקבוצה של סקוט ברוקס לפלייאוף, אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. כבר מתחילת המשחקים היה ניתן להבחין בקשיי ההסתגלות של ווסטברוק בחזרה למגרש, כשביל מנסה להמר על כל זריקה פנויה (וגם לא פנויה) שיש לו גם כשהקבוצה בפיגור משמעותי.

1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: AP)

מהזווית שלנו כישראלים, העמדה ברורה - לתת לדני אבדיה שלנו לשחק כמה שיותר. בסך הכל המספרים די לטובתו - ממוצע של 7.1 נקודות למשחק וכמעט 50 אחוזים מהשלוש ומהצבע. אפשר להבין את ההתלהבות סביבו. צריך לזכור שהוא עוד ישפר את המספרים הללו, ושהנתונים מובאים רק לאחר שבעה משחקים, כך שיש למה לצפות.
וישנה נקודת אור שניתן היה להבחין בה בשני הניצחונות האחרונים על מינסוטה והנטס - העזרה מהספסל שמגיעה בדמות שלשות נהדרות ואסיסטים מעולים של איש סמית', וזריקות נהדרות של דאוויס ברטאנס. היכולות הללו בהחלט מחפות על הקרטוע הצפוי של ווסטברוק וביל - לפחות עד שנראה את הרמה שאנחנו רגילים לראות מהם.
אבל עדיין צריך לזכור- זו רק תחילת העונה ויהיו עוד הרבה התפתחויות שישפיעו עליה ועל הדרך על דני שלנו כמובן. Let's go Wizards!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.