שיבוש טוטאלי של חיי האזרחים, סדר עולמי חדש, ממשלות מגששות דרכן באפלה, ורק בכדורסל הישראלי עולם כמנהגו נוהג. נכון, ראשי הקבוצות עשו צעד עוקף ממשלה ונרשמו לליגה הבלקנית, תוך הבנה שזו הדרך היחידה להגיע לפרקט.
אגב, יותר ויתר אנחנו למדים שהיורוליג וליגת האלופות של פיב"א גדולה על הכדורסל הישראלי, להוציא כמובן את מכבי תל אביב.
1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל עם הגביע
נבחרת ישראל עם הגביע
הצעירים חייבים לשחק. נבחרת העתודה זוכה באליפות אירופה
(צילום: עוז מועלם)
ועכשיו לשאלה הגדולה, אם גם ככה הקבוצות הישראליות לא מתמודדות במפעלים הבכירים, למה לא לעשות צעד אמיץ ולרדת לשלושה זרים ולהגביל את מספר המתאזרחים (מתחזים). למה לא לנצל את המצב ולתת את הבמה לשחקנים המקומיים? האם שלושה זרים לא יספיקו לליגה הבלקנית? האם זו לא העת להחזיר את הכדורסל לישראלים?
העיסוק הבלתי פוסק במכבי תל אביב שיבש את שיקול הדעת. האיום שלהם רק לפני שנה לא להירשם לליגה המקומית רקם עור וגידים שלא במתכוון, ועכשיו סוף סוף הם יכולים להתרכז במה שבאמת מעניין אותם, וזה היורוליג. בסופו של דבר, גם לראשי המפעל הבכיר ביבשת לא תהיה ברירה, וכל הקבוצות יצטרכו להתכנס בבועה באחת ממדינות אירופה. העונה לא תוכל להימשך בקצב ההדבקות הנוכחי, ומשחקים לא יוכלו להתקיים במדינות אדומות.
בקיצור, הכדורסל הישראלי זה לא רק מכבי ת"א. זרים אפשר לצרף גם לפני הפלייאוף ואז לתת פייט לצהובים. בואו נעשה מהלימון לימונדה וניתן הזדמנות לצעירים שלנו, רק ככה נוכל להתקדם ולצמצם את הפערים משאר המדינות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.