ימי הקורונה הובילו את מועדוני הספורט ברחבי העולם לחפש דרכים לשמור את האוהדים מעורבים ולחפש פיתרונות יצירתיים ליום שבו ישוב הספורט אך הקהל עדיין לא יורשה להיכנס לאצטדיונים. מיציעי זום, דרך הקרנת המשחק בחניון האצטדיון ועד דמויות קרטון של מנויים במושבים ושירי אוהדים מוקלטים - קיבהלנו הכל.
הרעיון האחרון מגיע מכיוון מיאמי דולפינס מה-NFL, והוא בא להתמודד דווקא עם העובדה שליגת הפוטבול לא צפויה לחזור לפעילות בקרוב. הקבוצה הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) כי תהפוך את פנים האצטדיון שלה למתחם דרייב אין ענק. ההארד רוק סטדיום יארח הקרנות ענק של משחקים גדולים מההיסטוריה של הקבוצה, סקלאסיקות קולנועיות, טקסים, קונצרטים ועוד.
2 צפייה בגלריה
האצטדיון של מיאמי דולפינס
האצטדיון של מיאמי דולפינס
הדמיה של תוכנית הדרייב אין באצטדיון של מיאמי דולפינס
(צילום: מיאמי דולפינס)

2 צפייה בגלריה
האצטדיון של מיאמי דולפינס
האצטדיון של מיאמי דולפינס
ומגובה "הדשא"
(צילום: מיאמי דולפינס)

הדולפינס משווקים את הפרויקט כבילוי לכל המשפחה בו אנשים יכולים להנות במשך תקופת הקורונה. לפי ההודעה שהציאה הקבוצה האצטדיון יוכל להכיל עד 23 מכוניות בו זמנית, משקאות ומזון יוגשו למגיעים באמצעות מערכת של הזמנות אונליין והגשה לחלונות המכוניות.

"הקדשנו כמה שבועות לתכנון המהלך הזה כדי לאפשר לאנשים לצאת לבלות בביטחה", אמר יושב הראש של הדולפינס ושל מתחם האצטדיון טום גרפינקל. "זהו צורך בסיסי של בני האדם, לחגוג יחד, פיזית, אירועים מיוחדים ואנחנו רוצים לעזור בזה".