האם סאגת רוביניו הגיעה לסיומה? בית המשפט בברזיל החליט הלילה (בין רביעי לחמישי) כי כדורגלן העבר, שכיכב בין השאר בריאל מדריד, מילאן ומנצ'סטר סיטי, ירצה את מלוא תשע שנות המאסר שנגזרו עליו לפני כשבע שנים באיטליה בגין אונס נערה אלבנית במועדון לילה במילאנו ב-2013.
רוביניו ברח למולדתו ברזיל - לה אין הסכם הסגרה עם איטליה - ובכך למעשה נמלט במשך שנים מאימת הדין. הלילה החליט בית המשפט במדינה, ברוב של שמונה שופטים מתוך עשרה, כי אומנם הוא לא יישלח בחזרה לארץ המגף אך גזר הדין איתו ימוצה וכי הוא ירצה את עונשו. עורכי דינו של שחקן העבר בן ה-40 צפויים לערער על ההחלטה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד רוביניו
שחקן ריאל מדריד רוביניו
ירצה את מלוא עונשו. רוביניו במדי ריאל מדריד
(AP Photo/Bernat Armangue)
"אין מניעה בהוצאה לפועל של גזר הדין", אמר אחד השופטים. "בית המשפט במילאנו, שהוא הסמכות הקובעת במשפט זה, אישר זאת וההרשעה היא סופית". רוביניו, אגב, עדיין טוען לחפותו וכי מעשיו נעשו בהסכמתה של אותה נערה.
נשיאה של ברזיל, לולה דה-סילבה, התייחס גם הוא לעניין בשבוע שעבר: "מה שהוא עשה בלתי נסלח וכל האנשים שמורשעים בעבירות מין ואונס צריכים לשבת במאסר. אדם עשיר ומפורסם, שמשתתף באונס קבוצתי ומאמין שהוא לא ביצע שום דבר רע, ומצדיק זאת בהיותו שיכור - זה נורא. הוא צריך לרצות את עונשו. אני מקווה שהוא ישלם מחיר על מעשיו".