זכייה שנייה בתוך שבוע: ברוך שמאילוב קטף הערב (שישי) את מדליית הכסף, במסגרת היום הראשון של הגרנד פרי באוסטריה. הג'ודאי הישראלי (66 ק"ג) שבשישי שעבר חזר מהשעייה בת שמונה חודשים, עם זכייה במקום השני בגראנד סלאם טשקנט, הצליח גם הערב להעפיל לגמר ולזכות במדליה שנייה בשבעה ימים.
את יום הקרבות פתח הישראלי עם ניצחון בסיבוב השני באיפון על ג’ואן פוסגיגוס הפרואני, המשיך עם ניצחון באיפון על ג’וסוף נורקוביץ’ ממונטנגרו, וברבע הגמר גבר באיפון על מיקייטה הולובורודקו האוקראיני.
2 צפייה בגלריה
ברוך שמאילוב ג'ודוקא ישראלי
ברוך שמאילוב ג'ודוקא ישראלי
קאמבק חלומי. שמאילוב
(צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו)
בחצי הגמר ניצח ביתרון עונשים את אלברטו גיטרו מרטין הספרדי, ובגמר התמודד מול קייטה האדנו היפני. בתום ארבע דקות, הקרב המכריע נכנס אל הגולדן סקור, בו הצליח האדנו לזכות בוואזרי ובמדליית הזהב על חשבונו של הישראלי, שכאמור, זכה במדליית כסף שנייה ברציפות בתוך שבוע, ובנקודות דירוג חשובות מאוד לקראת פריז 2024.
טל פליקר, שמתחרה עם שמיאלוב על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים, הפסיד כבר בסיבוב השני לפרנצ’סקו קרג’נילוטי האיטלקי. יתר הנבחרת לא עברה את הסיבובים המוקדמים, כאשר במשקל של עד 60 ק"ג גבר ים וולצ’ק באיפון בסיבוב השני על מקסימילין סטנדק הגרמני, אך הפסיד לאחר מכן ליוטה היגוצ’י היפני. באותו המשקל, ליאור רפאילוב הפסיד בסיבוב הראשון לג’ונתן צ’ארון הקובני.
2 צפייה בגלריה
טל פליקר
טל פליקר
הדחה בסיבוב השני. פליקר
(צילום: אורן אהרוני)
אצל הנשים התחרו "הדור הבא", כאשר הנבחרת הבוגרת בראשות שני הרשקו נמצאת במחנה אימונים ביפן. רות לביא (52 ק"ג) הפסידה בסיבוב השני לאיידן ולייאבה האזרית. באותו המשקל, ירדן ראב הפסידה בסיבוב הראשון לדג’מילה סילבה מכף ורדה שבאפריקה.
רומי דורי (57 ק"ג) נוצחה בסיבוב השני בידי הישרט בוצקורט הטורקיה. באותו המשקל, מיה ליאופולד גברה ביתרון וואזרי על וירנה הידין האוסטרית, אך הפסידה לאחר מכן לקנה סיטאגוצ’י היפנית.