תיראו מופתעים: לואיס המילטון ניצח גם בסילברסטון. הבריטי של מרצדס עם ניצחון שלישי ברציפות וממשיך לפתוח פער בצמרת דירוג הנהגים בדרך הבטוחה לקראת אליפות שביעית בקריירה.
בהקפה האחרונה של המירוץ הרביעי העונה, זכינו לדרמה גדולה. המילטון סבל מתקר, אבל הצליח לחצות ראשון את קו הסיום, בזכות פער אדיר של 34 שניות שצבר קודם לכן. "עד הסיבוב האחרון הכל הלך חלק", אמר המילטון בסיום. "ניסיתי לשמור על המהירות והתפללתי. בקושי הצלחתי לקחת את שתי הפניות האחרונות". מקס ורסטאפן, שסיים במקום השני עצר קודם לכן ברחבת הטיפולים, כדי לנסות לזכות בנקודה על ההקפה המהירה ביותר והפסיד אפשרות לגנוב ניצחון ברגע האחרון.
4 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
ניצחון דרמטי להמילטון
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
המרצדס המפונצ'רת של המילטון
(צילום: EPA)
גם חברו לקבוצה של המילטון, ואלטרי בוטאס, נאלץ להתמודד עם תקר בצמיג, אבל עבורו זה הסתיים בצורה פחות אופטימית. הפיני קרטע לרחבת התיקונים, שתי הקפות לסיום והידרדר עד למקום ה-11, שלא מקנה נקודות. נהג נוסף ש"אכל אותה" בגלל פאנצ'ר הוא קרלוס סאינס' שהפסיד מקום על הפודיום וצנח בהקםה האחרונה למקום ה-13. המרוויח היה שארל לקלר מפרארי עם פודיום נוסף.
הקאמבק המפתיע של ניקו הולקנברג, נגמר עוד לפני שהחל. הנהג הגרמני אמור היה להחליף את סרחיו פרס שחלה בקורונה באמצע שבוע שעבר, אבל סבל מתקלה טכנית במכונית הרייסינג פוינט שלו וכלל לא זינק. בהחלט מאכזב עבור הולקנברג שהגיב לאחר מכן: "איכשהו הסיטואציה הזאת מתאימה לכל הימים המשוגעים שעברו עליי וברור שזה מאכזב ברמה האישית והקבוצתית".
4 צפייה בגלריה
ניקו הולקנברג
ניקו הולקנברג
ניקו הולקנברג. לא זינק
(צילום: Getty images)
4 צפייה בגלריה
לקלר, המילטון, ורסטאפן
לקלר, המילטון, ורסטאפן
לקלר, המילטון ו-ורסטאפןעל הפודיום
(צילום: Getty images)
דניל קביאט (אלפאטאורי) איבד שליטה והתנגש במהירות גבוהה בקיר הבטיחות בהקפה ה-13. גם קווין מאגנוסן מהאס לא סיים את המרוץ.