כשמוטי ברשצקי הגיע לראשונה לבני יהודה, הייתה לפתע הרגשה שקיבלנו ללא ספק את החיזוק החם של השנה. שער מתוק בגביע המדינה הזכיר לנו שוב למה אנחנו אוהבים את מוטי הקטן, שמסתמן כאחת ההחתמות הגדולות בלאומית.
עבור חובבי הליגה השנייה, השם "מוטי ברשצקי" הוא מנגינה נעימה. הקשר ההתקפי המוכשר כבר הוכיח את עצמו כקבלן עליות, ובגיל 27 הוא נחוש לעשות קפיצת מדרגה עם הקבוצה משכונת התקווה, להחזיר אותה בסוף השנה לליגה הבכירה ואז אולי להתייצב במקום אחד ולהפסיק עם הנדודים.

1 צפייה בגלריה
מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי בתקופה בסכנין
(צילום: שרון צור)

הקשר שהגיע לפני כשבועיים לבני יהודה נכנס בטירוף לשגרת האימונים של הקבוצה, ובתוך זמן קצר כבר ראינו אותו כובש שער מדהים בגביע המדינה. כדאי שתתרגלו לכך שהקטנצ'יק החדש של השכונה לא הגיע לשמש תפאורה בקבוצה הזהובה.
וזה לא רק הוא: במהלך שלוש השנים האחרונות היו בעיות בחדר ההלבשה של הקבוצה הזהובה, וגם נתקלנו בלא מעט בעיות בהגנה החלשה. פתאום, משום מקום, הבחנו בשינוי במנגנון של הקבוצה, שנמצאת עד כה בעונה מופלאה. וממש באמצע העונה, ברשצקי הגיע בדיוק בזמן כדי לחזק את הקבוצה שצמאה לעלייה.
כרגע, שתי הקבוצות שעושות חיים קשים לבני יהודה הן טבריה וקריית שמונה, שנאבקות בה בזעם בדרך לעלייה. ברשצקי ימשיך לצבור דקות בהמשך העונה, והביטחון שהוא מקבל מהקבוצה תורם לו בביצועים שלו על כר הדשא. עכשיו רק נמשיך לקוות שהוא ימשיך בכושר המצוין שלו, במטרה להשאיר את חלום העלייה של הזהובים בתוקף.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.