המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), ובמרכזו עמד ה-28:31 של מכבי ראשל"צ בחוץ על מ.כ חולון.
האלופה הגיעה בהרכב חסר, אבל היה לה כוכב על אחד - ברנקו קנקראש. הפיבוט המונטנגרי הנהדר כבש 9 שערים (100 אחוז מהשדה), כולל את אלו שסגרו עניין בסיום. ירמי סידי הוסיף 6 שערים ודור קלדרון 5, נדב ניזרי וניב צורף עם 4 כ"א ברשימת המבקיעים המובילים. לחולון: אור לוי 6, אור ממן, פטריק אובינה, עמית ריינסברג ולידור פסו 4 כ"א.
2 צפייה בגלריה
שון סלס
שון סלס
המצטיין בהפועל ראשל"צ. שון סלס
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
תגידו מזל טוב להפועל חבל אילות. העולה החדשה השיגה ניצחון היסטורי בליגת העל - 23:28 מול מכבי דימונה בקיבוץ יטבתה. קסם עמיאל הצעיר הוביל את אילות עם 7 שערים. דימונה כבר מוצאת את עצמה במאזן 4:0. כמוה, גם מ.כ באר שבע, שספגה הפסד רביעי, 33:29 ביתי להפועל קריית אונו (טאריק קסומוביץ 7 שערים). איתמר אלמוסנינוס כבש 13 שערים לבאר שבע.
שתי קבוצות נותרו ללא הפסד בליגה - הפועל ראשל"צ והפועל אשדוד. האדומים חזרו עם 34:36 צמוד בנס ציונה. שון סלס היה נהדר וכבש 11 שערים, נדב כהן הוסיף 9, וטל פלד הצעיר סיפק משחק טוב בשער. בנס ציונה בלטו ויקטור אלונסו הספרדי ושניר נציה.
2 צפייה בגלריה
ניצחון גדול לראשל"צ
ניצחון גדול לראשל"צ
ניצחון צמוד להפועל ראשל"צ
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
אשדוד רשמה 29:36 בהרצליה, לה זה הפסד שני ברציפות. שחר לוין עם 8 שערים, ניבו לוי עם 7 ואלכסנדר בביץ' עם 5 היו הכובשים המובילים בשורות המנצחת מהדרום. נמניה גויקוביץ כבש 7 להרצליה.
א.ס רמת השרון הנחילה הפסד בכורה העונה למכבי קריית מוצקין במפגש הצמרת - 24:34. טל הרשקוביץ ורם טורקניץ הובילו את מבקיעי רמה"ש עם 7 שערים כ"א. טומיסלאב סטויקוביץ היה מצוין עם 18 עצירות מ-33 זריקות.