בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הודיע הבוקר (שלישי) לאנשי המועדון כי מצא פתרון להצלת הקבוצה. לטענתו, המהלך ימנע ממנה להיכנס להליך של פירוק.
"אני יודע שיש הרבה אנשים שאולי לא היו רוצים שבית"ר תינצל, אבל הכל סגור. היא ניצלה סופית, יש סיכום", טען חוגג בפני אנשי בית"ר. עם זאת, יש לציין שחוגג לא חשף מהו מקור הכספים שלטענתו הצליח לגייס, ואם מדובר בהלוואה שתתקבל מקבוצת המשקיעים האמריקאים - שמולה מתנהל עדיין משא ומתן - או מאיש עסקים אחר שרתם לצורך הזרמת הכספים (כ-8 מיליון שקל).
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
"בית"ר ניצלה סופית". חוגג
(צילום: עוז מועלם)

חוגג אישר בשיחות סגורות כי הציע למיליארדר לארי מייזל לרכוש את הקבוצה, אך האחרון סירב בשלב ראשוני ואמר כי ישקול זאת בהמשך. הניסיון לקבל הלוואות ממוזיאון הסובלנות שייסד מייזל נפל ברגע האחרון, אחרי שלדברי גורמים בבית"ר כבר הוחלפו טיוטות חוזה בין הצדדים. בינתיים, חוגג דרש מהנאמן, עו"ד יצחק יונגר, לדבר עם התקשורת בהקדם ולהבהיר מדוע בית"ר לא נרכשה עד כה ומהו מצבה.
אם אכן הכספים שהבטיח חוגג ייכנסו לקופת המועדון, שרון מימר ימונה למאמן הקבוצה. במקביל, חוגג גם צריך לקבל החלטה לגבי בנוגע להמשך דרכו של היו"ר אלי אוחנה בבית"ר, לאור המתיחות הקשה בין השניים. הבעלים דורש לשחרר כמות גדולה של שחקנים, אך אוחנה מתנגד.