הכדורגל הישראלי ייתקל בעוד שלושה שבועות בסוגיה מורכבת: שתי משימות חופפות של נבחרות ישראל. הנבחרת הבוגרת תקיים משחקי ידידות נגד גרמניה ורומניה, ואילו הצעירה תפגוש את גרמניה ופולין עם סיכוי גבוה לעלות ליורו.
המאמן הזמני של הבוגרת מרקו בלבול, מאמן הצעירה אלון חזן ואנשי הצוות שלהם קיימו כבר דיון בנושא הזימון לשני הסגלים, ובימים הקרובים תתקיים פגישה נוספת כדי לקבל החלטות סופיות.
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול נבחרת הצעירה נבחרת צעירה
מרקו בלבול נבחרת הצעירה נבחרת צעירה
מרקו בלבול. יצטרך להבטיח דקות משחק לצעירים
(צילום: אורן אהרוני)
בהתאחדות העבירו לשני המאמנים מסר ברור: עדיפות לנבחרת הבוגרת, אבל בניגוד למה שקרה במשחקיו האחרונים של וילי רוטנשטיינר, שזימן שחקנים מהצעירה ולא שיתף אותם, הפעם זימון לנבחרת הבוגרת יותנה בהבטחה לדקות משחק או אפילו הרכב בחלק מהמקרים, אחרת הצעירים יישארו בנבחרת עד גיל 21.
מדובר, בין השאר, בדניאל פרץ שאמור להיות השוער הבכיר של הבוגרת בקמפיין הקרוב, בזמן שאופיר מרציאנו יושב על הספסל בפיינורד. במקרה שלו, הוא יזומן למשחקי הידידות הקרובים רק אם בלבול יודיע כי הוא יפתח בהרכב, אחרת הוא יחזור לצעירה וינסה לסייע לה להתקרב ליורו.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ. ישחק בבוגרת או בצעירה?
(צילום: עוז מועלם)
לגבי ליאל עבדה מסלטיק, בלבול מעדיף לזמן אותו בכל מקרה כדי שיהיה חלק מההכנה של הנבחרת למשחקי ליגת האומות ביוני. חזן מצידו מעדיף לקבל את הסגל החזק ביותר, כולל פרץ, עבדה, עומרי גאנדלמן, סוף פודגוראנו ועוד שחקנים שנעים בין סגלי הבוגרת והצעירה.