מנור סולומון קיבל באמצע השבוע את חולצת ההרכב של פולהאם בשלב שמינית גמר הגביע האנגלי מול לידס. בדקה ה-56 במשחק הוא ביצע דאבל-פס עם החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ', וירה כדור אדיר לפינה הימנית בביצוע שלא הותיר סיכוי לשוערה של לידס. תאמינו או לא, אבל היה זה המשחק הרביעי ברציפות בו שחקן הכנף הישראלי כובש, ובכך שבר את שיאו הישראלי באנגליה של רוני רוזנטל, אז במדי ליברפול, אשר כבש בשלושה משחקים ברציפות.
הפציעה שאיימה להרוס את הכול: כאמור, בקיץ האחרון סולומון הושאל מקבוצת האם שלו, שחטאר דונייצק האוקראינית, לקבוצה הלונדונית. באוגוסט נכנס כמחליף במשחק הפתיחה של הפרמייר-ליג, בבית מול ליברפול, הראה ניצוצות והייתה התלהבות רבה סביבו. אבל מספר ימים לאחר מכן, במשחק אימון מול צ'לסי, הוא נפגע בברכו ונאלץ לעבור ניתוח ושיקום שהשביתו אותו לתקופה ארוכה.

1 צפייה בגלריה
טים רים מנור סולומון
טים רים מנור סולומון
טים רים ומנור סולומון
(צילום: רויטרס )

אופי חזק: עוד לפני הפציעה, מנור התמודד עם אירוע קשה ומורכב לא פחות - המלחמה הנוראית שפרצה לפני שנה בין רוסיה לאוקראינה, שהתחילה עבר מסע מפרך של 10 שעות בדרכים, עד שחולץ מהגבול של פולין ואוקראינה במה שהייתה עבורו חוויה מטלטלת מאוד.
רזומה מרשים בגיל 23: כארבע שנים שיחק היהלום הישראלי במדי קבוצת הפאר האוקראינית, בה כבש וסיפק לכל הצופים רגעים שזכורים לעד. כמה שחקנים לאורך ההיסטוריה אתם מכירים שבהופעת הבכורה שלהם בליגת האלופות הספיקו לכבוש מול מנצ'סטר סיטי, או להבקיע פעמיים ברציפות מול ריאל מדריד? כבר עכשיו אנו חוזים בכוכב ישראלי ייחודי שגדל פעם בדור בכדורגל שלנו, ולפי הנראה לעין הוא בדרך להיות הגדול מכולם.
ב-25.3 נבחרת ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2024 במשחק בית באצטדיון בלומפילד מול נבחרת קוסובו. כשברקע המחלוקות סביב סוגיית ערן זהבי והחדר מסרבות לרדת מסדר היום הספורטיבי, לכולם ברור שהכוכב המרכזי מעל כולם זה סולומון. בכלל, בעת האחרונה גם שאר הלגיונרים שלנו מספקים תצוגות מרשימות במיוחד: ליאל עבדה מככב בסלטיק הסקוטית, תאי בריבו לא מפסיק לכבוש באוסטריה, אוסקר גלוך מראה ניצוצות בזלצבורג ושון וייסמן מתאקלם יפה בגרנדה הספרדית. בכושר הנוכחי של ארבעתם ובבית שבו הנבחרת נמצאת עם שווייץ, רומניה וקוסובו בהחלט אפשר להפוך את החלום הגדול למציאות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.