בניגוד להרבה פרשנויות, אני לא חושב שזה היה קמפיין גרוע של נבחרת ישראל בכדורגל. נכון, שוב לא עלינו דרך המוקדמות, אבל צריך להסתכל על התמונה הכוללת: הצוות המקצועי עשה כל שביכולתו כדי להעפיל ליורו, ולמרות שזה לא קרה דרך הבית, אפשר עדיין לעשות זאת דרך הפלייאוף.
אני לא חושב שנכון יהיה לתלות את האשמה במאמן אלון חזן או במנהל המקצועי יוסי בניון. אף אחד לא רצה את זה יותר משניהם, אבל התנאים לא היו אופטימליים, בלשון המעטה. לשחק מול שווייץ ורומניה בחוץ במקום בבית, זה רק חלק מהעניין. צריך לזכור שבישראל הליגה עצרה והשחקנים לא הגיעו בשיא כושרם.

1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(צילום: עוז מועלם)

פנינו נשואות כעת לחודש מרץ 2024. בחצי הגמר אנחנו נתמודד מול אוקראינה או איסלנד, ובמידה שננצח – נשחק 5 ימים אחר כך נגד בוסניה או פינלנד על הכרטיס ליורו. קל זה לא יהיה, אבל בתקווה שעד חודש מרץ הליגה כבר תחזור, אפשר לחלום על היורו למרות הכל.
הדבר היחיד הטוב באמת שאפשר לציין זה הסולחה בין ערן זהבי לבניון. מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים זהבי חשוב לנבחרת, והנבחרת חשובה לו. הוא חייב את ההעפלה ליורו לעצמו ולנו.
אני קורא לשחקני הנבחרת ולצוות המקצועי: תרימו את הראש. הקמפיין הזה אמנם הסתיים עבורנו (המשחק מול אנדורה הוא בעיקר לפרוטוקול), אבל המרוץ ליורו עדיין לא תם. ישראל חזקה ומלוכדת, לא רק במלחמה עם חמאס. כולנו צריכים להרים את הראש ולהאמין שזה אפשרי. יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את זה, למרות הכל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.