בכל משחק קלפים צץ לו לפתע המהלך המפתיע, הקלף המפתיע לו איש לא ציפה, הג'וקר .האיש שצריך שימלא את הצורך ויהיה שם בזמן הנכון, והעונה אנטואן גריזמן צץ מחדש, מראה ניצוצות לימים שכבר שכחנו, לימים בהם היה השחקן המוביל בעולם אי שם ב-2016.
עם 18 שערים ב-28 הופעות ובציון דרך של הפיכה למלך השערים של אתלטיקו מדריד בכל הזמנים, עם לא פחות מ-175 כיבושים - נתון מטורף לשחקן שחזר לקבוצה לפני 3 שנים אחרי שסיים את דרכו בברצלונה.

1 צפייה בגלריה
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
(REUTERS/Isabel Infantes)

אין צורך להרחיב או לחזור על הנושא: ברצלונה רצתה כוכב, אך קיבלה אותו בגרסה מאכזבת. הופעות רעות שלא סיפקו באמת את גריזו... עונת 2022/2023 הייתה נקודת ציון הדרך החשובה, עם החזרה אל המקום בו הוא שואף להראות שהוא עדיין המלך. הוא שב טעון, במטרה להדגיש שהוא השחקן הגדול ביותר של אתלטיקו. הוא סיים כמלך השערים של הקבוצה ומלך הבישולים של ליגה, ומרגע זה כל מי שחשב שהוא גמור, תהה לעצמו אם מדובר בשחקן שיש לו עדיין המון לתת.
לכך אפשר להוסיף את הדרך בו הוכיח את הרבגוניות שלו במונדיאל בקטאר. הוא קיבל תשבחות רבות על ההופעה שלו, כאשר הוסט לתפקיד הקשר המרכזי, מין מחליף מגוון יותר לפול פוגבה ואנגולו קאנטה, הפך לכוח המרכזי בנבחרת וסחף את צרפת עד לגמר, בו הפסידה לליונל מסי וחבריו.
הדובדבן שבקצפת במקפצה חזרה למעלה של גריזו היה רק לפני מספר ימים, בדרבי הגביע מול היריבה והשכנה ריאל מדריד. הצרפתי כבש שער אדיר מול הבלאנקוס בהארכה, כאשר פרץ לרחבה מאגף ימין בעט בעוצמה היישר לחיבורים. זה היה היום בו כולם ידעו בוודאות - השחקן שהיה מועמד לכדור הזהב ב-2016 חזר, והוא פה כאילו לא עזב מעולם.
אז בואו ונריע לכוכב הצרפתי, ופשוט נגיד יא אללה, כמה התגעגענו אליך גריזו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.