באמצע העונה האחרונה התחיל לו תהליך מאוד יפה הראוי לשבחים רבים. מכבי נתניה מינתה את בני לם למאמן – הבינגו הכי מוצלח שלהם מזה שנים על הקווים. לרשותם של הנתנייתים היה סגל מאוד מגוון, בין אם מושאלים או חלקי קבע, בכל עמדה הם מגוונים וכל מה שהם היו צריכים זה את ההנהגה של לם.
בשער יש את דני עמוס שהעונה הביא יכולת מרשימה בהחלט. 11 פעמים שמר על רשת נקייה ב־35 משחקים בהם שותף בליגה. בחלק ההגנתי יש את עמרי גנדלמן שהוכיח למה הוא אחד המגנים הטובים כיום בארץ. עוד שם מסקרן הוא רז שלמה, המגן בן ה־22 שהושאל מהפועל תל אביב והראה שיפור רב ביכולתו. בנתניה בונים עליו גם אחרי תקופת ההשאלה. כארם ג'אבר עשה את קפיצת מדרגה ומוכיח שהעתיד ורוד.
1 צפייה בגלריה
שחקני נתניה חוגגים
שחקני נתניה חוגגים
שחקני נתניה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
הקישור הוא החלק הכי חם במועדון. אביב אברהם שגדל במחלקת הנוער הפך למנהיג במרכז המגרש יחד עם עדן קראצב, שהגיע באוגוסט ממכבי ת''א. בינואר הצטרף אליהם הקשר הוותיק יובל אשכנזי, לאחר שלא קיבל מספיק זמן משחק במכבי חיפה, ונראה שמצא בית חם. פארפה גויאגון, שהושאל גם הוא ממכבי תל אביב, היה החלק הכי חשוב בשיטה של לם. הוא שיחק את הכדורגל הכי טוב שלו בקריירה, מה שיסדר לו כנראה חוזה חדש ומשודרג בקבוצת האם.
בחלק ההתקפי ישנם שני שמות בולטים במיוחד, הראשון הוא פטריק טומוואסו, שכבש שבעה שערים, חמישה מהם בפלייאוף. השני, הדובדבן, הוא כמובן איגור זלטאנוביץ', שהבקיע 12 שערים והוכיח שהוא רכש בינגו.
לא רק שנתניה סיימה במקום הרביעי והשיגה את הכרטיס לאירופה, היא הציגה לפרקים את הכדורגל היפה בליגה – וזהו סוד קסמה. עכשיו המטרה היא לשמר את הסגל ואף לשדרגו כדי לעשות אולי צעד נוסף למעלה בעונה הבאה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.