בואו נכיר קצת יותר מקרוב את הרכש החדש של יורגן קלופ בהתקפת ליברפול. דרווין גבריאל נונייס ריביירו נולד ב-24 ביוני 1999 בארטיגס שבאורוגוואי. נונייס התחיל את דרכו במועדוני הנוער לה לוס וסן מיגל דה ארטיגס, וכבר שם ראו את היכולת הטובה לגילו. בגיל 14 נונייב עזב את בית הוריו ועשה את קפיצת המדרגה שלו לפניארול, המועדון ממונטבידאו בירת אורוגוואי.
ב-22 בנובמבר 2017, בגיל 18, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים כשהחליף את מקסי רודריגס בהפסד 2:1 לריבר פלייט. זו הייתה ההופעה היחידה שלו בעונה שהסתיימה באליפות, אבל בעונה הבאה הגיע השדרוג. ב-13 באוקטובר 2018 הוא הבקיע את שער הבכורה שלו במועדון, בניצחון 0:2 על סנטרו אתלטיקו פניקס, ובעונה זו (בו פניארול שוב זכתה באליפות) הוא ערך 11 הופעות בליגה. הרגע בו אפשר היה להבין שמשהו מיוחד קורה הגיע ב-14 ביולי 2019, כאשר הבקיע שלושער ב-0:4 על בוסטון ריבר.

1 צפייה בגלריה
דרווין נונייס
דרווין נונייס
דרווין נונייס
(קרדיט: רויטרס)

באוגוסט 2019 חתם נונייס באלמריה מהליגה השנייה בספרד, עבור סכום עתק למועדון בסדר גודל כזה - חמישה מיליון אירו! פניארול זינקה על ההזדמנות בגלל שנונייס סבל מפציעות בברכיו, והיא חששה שלאור התיק הרפואי של השחקן הזדמנות כזו כבר לא תחזור. זה היה בינגו מהסרטים לאלמריה: באותה העונה החלוץ הבקיע 16 שערים, וכל אירופה כבר שמה לב אליו. השווי שלו חומש, וב-4 לספטמבר 2020 נמכר נונייס לבנפיקה תמורת 25 מיליון אירו. גם עבור הנשרים הייתה זו הוצאה חריגה – לא פחות משיא מועדון - אבל גם הם ראו בכך בעיקר השקעה. בעונתו הראשונה במועדון הוא כבש בסך הכל שישה שערים' אבל בעונתו השנייה כבר לא היה אפשר לעצור אותו. נונייס סיים את דרכו בבנפיקה כמלך השערים בליגה הפורטוגלית עם 26 כיבושים, ובנוסף הבקיע 6 שערים במסגרות האירופיות.
הוא לא נחת בליברפול במקרה. ליברפול פגשה את בנפיקה במסגרת רבע גמר ליגת האלופות העונה. במשחק הראשון באצטדיון האור בליסבון נונייס כבש את השער היחיד לזכות קבוצתו שהפסידה 3:1, ויש שאומרים שהגומלין היה המשחק הטוב בקריירה שלו, זה ששיכנע את קלופ ללכת על החלוץ בכל הכוח. באותו המשחק הוא היה בכל פינה במגרש, דהר מימין, פרץ משמאל, חילק מסירות במרכז, הטריד בלי הפסקה את כל רביעיית ההגנה של קלופ. ובתאריך 14 ליוני 2022, לאחר התעניינות מצד המון קבוצות באירופה, נונייס בחר להצטרף לליברפול ונרכש בסכום של 75 מיליון אירו! "זה תענוג להיות כאן בליברפול, ואני שמח מאוד להיות חלק מהמועדון הגדול הזה", אמר החלוץ. "יש כאן שחקנים נהדרים, הקבוצה תתאים לסגנון שלי".
נונייס יביא לליברפול תכונות שחסרות לשחקני החוד האחרים בסגל, ולכן יאפשר לקלופ להיות גמיש יותר מבחינה טקטית, ולשחק עם חלוץ מרכזי טיפוסי. במקביל, הוא בהחלט מסוגל להיות במערך של שני חלוצים (למשל, דיוגו ז'וטה), וגם לשחק בשני האגפים במידת הצורך. האופי הצנוע ישפיע מאוד על ההשתלבות בקבוצה החדשה, בתנאי שתג המחיר והנסיקה לא יגרמו לו לאבד את הקשר עם המציאות. אבל כאן לא מסתיימות השאיפות. ואם הכל ילך כשורה, עשוי נונייס להפוך ליריב הגדול של ארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי בקרב על מלכות השערים בפרמייר-ליג.