אחרי מדליות הכסף של ים וולצ'ק שלשום ומדליות הארד של שגיא מוקי וטוהר בוטבול אתמול, קיוו הבוקר (ראשון), ביום הנועל של גראנד סלאם טביליסי לעוד מדליות - אלא שאף ג'ודוקא ישראלי לא הגיע לרבע הגמר וכולם הודחו מוקדם מהצפוי. אגב, פיטר פלצ'יק, שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 100 ק"ג, לא יצא לתחרות בשל פציעה בכף ידו.
היחיד שרשם ניצחון היה גיא גורביץ' (90 ק"ג), שגבר בסיבוב הראשון על מתחרה מקומי באיפון, כשלפניו עוד היה לו יתרון ווזארי. בסיבוב שלאחר מכן הוא התחרה מול יריב יווני, אולם ספג שלושה עונשים לחובתו וסיים את דרכו בתחרות.
1 צפייה בגלריה
לי קוכמן
לי קוכמן
התרחק מפריז. לי קוכמן
(צילום: רויטרס)
באותו המשקל, לי קוכמן, שזכה רק לפני שבועיים במדליית ארד בגראנד פרי אוסטריה, הפסיד בווזארי למתחרה רוסי. בכך, קוכמן מתרחק מאוד מהאופציה לייצג את ישראל באולימפיאדה שנייה.
יוסף סימין (100 ק"ג), בסך הכל בתחרות הבינלאומית השנייה שלו בסבב מאז שעבר לייצג את ישראל אחרי שעלה מרוסיה, ספג שלושה עונשים לחובתו כשהתחרה מול יריב מקנדה, ובכך סיים את דרכו. במשקל הפתוח (+100 ק"ג) יבגני שמיצ'לין הפסיד בווזארי למתחרה מרוסיה בקרב הראשון שלו.
בכך כאמור מסיימת ישראל את התחרות עם שלוש מדליות: אחת מכסף ושתיים מארד. נבחרת הנשים לא לקחה חלק בתחרות משום שהיא נמצאת במחנה אימונים ביפן. מאחר שהנבחרת לא יכולה לטוס מטעמים ביטחוניים לגראנד סלאם אנטליה, שייערך בשבוע בסוף השבוע, התחרות הבאה הן של נבחרת הגברים והן של נבחרת הנשים תהיה אליפות אירופה שתתקיים בעוד כחודש (25 באפריל) בקרואטיה. כרגע הנבחרת ניצלה את מלוא הרישום עם תשעה גברים ותשע נשים.