האם נובאק ג'וקוביץ' ובן שלטון יתמודדו שוב בישראל? אחרי שהמדורג ראשון בעולם אישר את הגעתו לטורניר ווטרגן בת"א שיתקיים בסוף נובמבר, מתברר שגם הכוח העולה של הטניס, האמריקאי המדורג 19 בעולם, יגיע לארץ – והקהל המקומי באקספו עשוי לקבל שחזור של חצי הגמר בארה"ב – בהתאם להגרלה ולשלבים אליהם יגיעו השניים.
שלטון בן ה־20 הפך לאחד הלהיטים הגדולים הסבב, גם בגלל סגנון החגיגה המקורי שסיגל לעצמו אחרי הניצחונות באליפות בארה"ב, תנועה של ניתוק טלפון. הסרבי החליט שיריבו קיבל יותר מדי תשומת לב, ואחרי שניצח אותו בחצי הגמר חיקה אותו לעיני המצלמות וקיבל מבול של ביקורות.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' ובן שלטון
נובאק ג'וקוביץ' ובן שלטון
יתמודדו בישראל? ג'וקוביץ' ושלטון
(צילום: ELSA / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
2 צפייה בגלריה
שלטון
שלטון
הכוח העולה של הטניס האמריקאי. שלטון
(צילום: TIMOTHY A. CLARY / AFP)
"הוא צחק עליו, זו בושה", זעם אביו של שלטון. כעת, כשהיחסים בין השניים מתוחים, ייתכן שהטניסאי הצעיר ינסה לנקום דווקא בטורניר בת"א, הנכלל בסבב ה־ATP וסך הפרסים בו עומד על יותר ממיליון דולר.
מכירת הכרטיסים נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים וגם השנה הביקוש גובר משמעותית על ההיצע בקרב הקהל הישראלי. מחירי הכרטיסים ב-Tel Aviv Watergen Open 2023 שווים לטורנירים המקבילים של ATP ברחבי העולם המביאים טניסאים מהטופ העולמי ומציגים חוויה יוצאת דופן לקהל. יחד עם זאת מחירי הכרטיסים לאירוע נמכרים החל מ-99 ש"ח לכרטיס מבוגר וזאת במטרה להתאים את האירוע למגוון קהל הישראלי חובב הטניס. במסגרת הטורניר יוענקו כ-400 כרטיסים למוזיאון הסבלנות ולגופים נוספים למטרות של חינוך וחיזוק של ערכים בספורט.