עונת הכדורגל האירופית קרובה לסיום, וזהות האלופות ברוב הליגות הגדולות כבר ברורה מזמן - מנצ'סטר סיטי באנגליה, באיירן מינכן בגרמניה, אינטר באיטליה. בצרפת עדיין מחכה הכרעה בין ליל לפ.ס.ז', אבל האקשן האמיתי מחכה במחזור הסיום בספרד - לטעמי הליגה הטובה בעולם. בשבת המתח יגיע לשיאו.
רק דבר אחד ברור: האליפות תישאר במדריד שנה נוספת, אבל אתלטיקו רוצה להוציא אותה מהידיים של ריאל. זאת השאלה הגדולה: האם הקבוצה הקשוחה של דייגו סימאונה תשמור על המקום הראשון, או שריאל תעקוף אותה על קו הסיום בזכות המסורת המפוארת, ותסדר פיניש ראוי לזינדין זידאן שצפוי לעזוב הקיץ.

1 צפייה בגלריה
בנזמה וקוקה
בנזמה וקוקה
בנזמה וקוקה
(צילום: AFP)

אתלטיקו תלויה רק בעצמה: ניצחון חוץ בוויאדוליד יסדר לה את התואר. אבל זה לא יהיה פשוט. ויאדוליד של שון וייסמן שקועה במקום הלפני אחרון וחייבת לנצח - למרות שגם ניצחון לא יבטיח לה בוודאות את ההישרדות, והיא תהיה זקוקה במקביל לנפילות של ווסקה ואלצ'ה כדי לעבור את שתיהן (מקדימות אותה בשתי נקודות). למרות שוויאדוליד ניצחה רק פעם אחת ב-20 המחזורים האחרונים (!) אי אפשר לקבוע מראש שאתלטיקו תטייל נגדה. יהיה שם מאבק גדול. אגב, הבעלים של ויאדוליד הוא לא אחר מאשר רונאלדו הברזילאי, לשעבר שחקן ריאל מדריד ומקורב לזידאן ולשמות בהנהלת הבלאנקוס.
אבל אם אתלטיקו לא תנצח, הכל נפתח מחדש. ניצחון של ריאל בבית מול ויאריאל יהיה שווה אליפות במקרה כזה, כי אם אתלטיקו תסיים בתיקו השתיים ישתוו בנקודות ולריאל יש יתרון במאזן הפנימי, ואם אתלטיקו תפסיד ריאל תעבור אותה ממילא. ריאל רצוצה מעייפות ומוכת הפציעות, אבל מציגה במשחקים האחרונים הרבה רצון ומוטיבציה. ויאריאל נלחמת על מקומה באירופה, רק שריאל עדיפה ונחושה. המתח בעיצומו והכל אפשרי. נקווה להפסקת מטחי הטילים ולמטח של שערים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.