מאז אפריל 2018 הפועל ראשון לציון לא ניצחה משחק דרבי. אחר הצהריים (שישי) האדומים שמו לזה סוף עם 21:27 סופר מרשים בחוץ על מכבי.
עידן מימון פגע בול בשלושת הזרים שלו, ובעיקר בסטפן איליץ' הפנטסטי, שהפגיז היום 10 שערים, כל אחד יותר יפה מהשני. גם דליבור סוקיץ' היה מצוין עם שבעה כיבושים ומילוש בואישיץ' היה יעיל כהרגלו.
4 צפייה בגלריה
סטפן איליץ'
סטפן איליץ'
איליץ'. שחקן ענק
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
המפסידה הופיעה שוב ללא שני הזרים שלה, איבן קראצ'יץ' (פציעה) וגאפר חדזימרוביץ' (קורונה), שבכלל לא נמצאים בארץ, והבדלי הכוחות זעקו לשמיים. ירמי סידי היה נקודת האור היחידה של המקומיים עם שמונה שערים. דניאל פרידמן הורחק באדום ישיר אחרי מכה מכוערת תוך כדי משחק לפנים של יובל גררה.
הפועל עומדת על מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים, מכבי כבר עם שני הפסדים, ואם לא תתעורר בקרוב היא עשויה להיות בבעיה במאבק על הכניסה לשש הראשונות עד סיום הסיבוב (נותרו שמונה משחקים).
4 צפייה בגלריה
דאליבור סוקיץ'
דאליבור סוקיץ'
סוקיץ'. פיבוט מרשים
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
דרמה אדירה הייתה באולם אורנים במפגש הצמרת בין א.ס רמת השרון להפועל אשדוד. שער בשניות הסיום של מילאן פאבלוביץ' (9 כיבושים), לצד עצירה עם הבאזר של השוער דרקו ארסיץ', העניקו למארחת את הניצחון החשוב - 23:24.
מ.כ חולון ממשיכה לנצח, הפעם 21:27 בחוץ על מ.כ באר שבע. אביד בן זימון ולידור פסו בלטו אצל החבורה של ניסים פלח עם שישה שערים כ"א. דוראל בן סעדון כבש שמונה שערים לדרומיים.
4 צפייה בגלריה
יובל כץ
יובל כץ
פלח. חולון נראית טוב
(צילום: יאיר שגיא)
בני הרצליה, שהיה נראה כי תנסה לשרוד העונה בליגה לאור הכנה מאוחרת ולא מעט בעיות ניהוליות, בינתיים כבר עם שלושה ניצחונות אחרי 34:37 על העולה החדשה מכבי תל אביב. בן ליברטי נתן הצגה עם לא פחות מ-14 שערים (תשעה מהם נכבשו בפנדלים), שגיא בוניס ניפק 16 עצירות. הצהובים עם הפסד שלישי ומסתמן שיהיה להם קשה מאוד לשרוד בליגה.
מושיקו אלימלך סידר להפועל קריית אונו ניצחון חשוב מאוד - 23:29 על מכבי קריית מוצקין. שוער הנבחרת עצר לא פחות מ-27 פעמים את שחקני האורחת (55 אחוזי הצלחה בעצירות). טאריק קסומוביץ' הצטיין בהתקפה עם שמונה שערים. אונו הייתה בפיגור בהפסקה, אבל ספגה שני שערים בלבד ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה והשתלטה על המשחק.
4 צפייה בגלריה
מושיקו אלימלך נבחרת ישראל כדוריד
מושיקו אלימלך נבחרת ישראל כדוריד
אלימלך. כשהוא תופס יום קשה לעצור אותו
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
מכבי דימונה ממשיכה לספוג, ובכמויות. עד כה בשלושה מחזורים קיבלו שועריה לא פחות מ-105 שערים, והיום היא הפסידה 28:30 בחוץ לא.כ נס ציונה, שמצידה רושמת ניצחון בכורה העונה. נמניה סקורוביץ' בלט עם תשעה שערים.

צמרת הטבלה

1. הפועל ראשל"צ 6 נקודות
2. א.ס רמה"ש 6 נקודות
3. בני הרצליה 6 נקודות
4. הפועל קריית אונו 4 נקודות
5. מ.כ חולון (משחק חסר) 4 נקודות
6. הפועל אשדוד 4 נקודות