לפני שנתיים הדהים אנדי רואיז את עולם האיגרוף כאשר ניצח את אנתוני ג'ושוע ונטל את התואר העולמי במשקל כבד. חצי שנה לאחר מכן השיב לעצמו ג'ושוע את התואר כשניצח את המקסיקני-אמריקני, אשר כעת חוזר לעניינים.
מאז הקרב בו הפסיד את התואר ב-8 בדצמבר 2019 לא נלחם רואיז (31), בין היתר מכיוון שהספורט העולמי נעצר לתקופה ארוכה בעקבות משבר הקורונה. לפנות בוקר (ראשון) הוא חזר לזירה ורשם ניצחון.
3 צפייה בגלריה
אנדי רואיז
אנדי רואיז
ניצח בהחלטת שופטים פה אחד. אנדי רואיז
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אנדי רואיז
אנדי רואיז
"הרגשתי חלוד". אנדי רואיז
(צילום: AFP)
"ההורס", אשר מינה מאז מאמן חדש, אדי ריינוסו, ניצח בהחלטת שופטים פה אחד את כריס אוראולה (40) בקרב שנערך בקרסון שבקליפורניה. הוא שרד נפילה בסיבוב השני וניצל את מהירותו וחדות המכות שלו על מנת להשיג את הניצחון.
לקראת הקרב הפחית רואיז ממשקלו בצורה ניכרת. אם בקרבות נגד ג'ושוע הוא שקל 140 ק"ג וגרם להרמת גבות בשל הכרס שהשתפלה מבטנו, הפעם הוא הגיע במשקל 117 ק"ג, דבר שהתבטא בקלות היחסית של התנועה שלו והעדיפות שגילה לכל אורך 12 הסיבובים.
3 צפייה בגלריה
אנדי רואיז חובט בכריס אוראולה
אנדי רואיז חובט בכריס אוראולה
אנדי רואיז חובט בכריס אוראולה
(צילום: AFP)
"כריס הוא יריב ותיק ומכה חזק מאוד", הגיב רואיז בסיום. "ניצחתי, אבל אני זוכר שהייתי איטי מאוד ונאלצתי לחזור לעצמי. הייתי קצת חלוד. כשנפלתי הורדתי קצת את יד ימין והוא היכה אותי במכת ימין טובה ונקייה. הייתי יותר מדי בטוח בעצמי, אבל המשכתי עד שהשגתי את הניצחון. אנחנו יכולים להיפגש שוב לקרב אם הוא והמפיקים רוצים".
אוראולה, שסבל מפציעה בכתפו ולא שלח מספיק אגרופים בששת הסיבובים האחרונים, זעם על כך ששני שופטים העניקו לו ניצחון בסיבוב אחד בלבד והשופט השלישי בשני סיבובים: "אני מכבד את החלטת השופטים. הם טוענים שהוא ניצח? בסדר, אבל לא לתת לי יותר ניצחונות בסיבובים? בכנות, תסתכלו על הפנים שלי, אני עדיין נראה טוב".