קונור מגרגור הוא הספורטאי המרוויח בעולם על פי המגזין פורבס. לוחם ה-UFC כבש את פסגת הדירוג פחות בגלל הקרבות באוקטגון שהכניסו לכיסו 22 מיליון דולר ויותר בזכות החוש העסקי המפותח שלו ששווה 158 מיליון דולר בשנה האחרונה. האירי הצבעוני מחזיק במותג וויסקי מצליח וכן מעורב בתחום משחקי הווידאו והלייפסטייל. בסך הכל הרוויח השנה 180 מיליון דולר. זאת הפעם הראשונה שהוא מדורג ראשון.
במקום השני עם 130 מיליון "בלבד" נמצא לאו מסי. בשונה ממגרגור, כוכב ברצלונה דווקא עשה את רוב ההון שלו מפעילותו על הדשא שהכניסה לו 97 מיליון דולר. 33 מיליון נוספים הוא הרוויח מהחוזה עם אדידס ושיתופי פעולה מסחריים נוספים.
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
קונור מגרגור. לוחם מצטיין ואיש עסקים מדופלם
(צילום: AP)
120 מיליון דולר סידרו לכריסטיאנו רונאלדו את המקום השלישי, 50 מיליון מהם מפעילויות עסקיות שונות שלו. לפורטוגלי יש יותר מ-500 מיליון עוקבים במדיות החברתיות השונות והוא נחשב כמובן לאחד המשפיעים הגדולים בתחום. הוא גם האדם הנעקב ביותר בהיסטוריה באינסטגרם.
כוכב ה-NFL דאק פרסקוט מהדאלאס הקאובויס רביעי עם 107.5 מיליון דולר. במקום החמישי נמצא המרוויח הגדול ב-NBA לברון ג'יימס שצבר 96.5 מיליון, רובם מחסויות ופעילויות עסקיות שונות. מדובר בסכום שיא ל-12 חודשים עבור שחקן כדורסל.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. יחתום על המקום השישי גם עם הלייקרס
(צילום: EPA)
במקום השישי נמצא ניימאר עם 95 מיליון, כמובן בעיקר הודות למשכורת העתק שלו בפ.ס.ז'. רוג'ר פדרר אמנם כמעט ולא שיחק העונה, אבל עדיין הכניס לכיסו 90 מיליון מהסכמי החסות שלו עם המותגים "רולקס", "יוניקלו" ואחרים.
אלוף העולם של הפורמולה 1, לואיס המילטון, במקום השמיני עם 82 מיליון דולר, טום בריידי הוותיק תשיעי עם 76 מיליון ואת העשירייה נועל קווין דוראנט שהרוויח 75 מיליון.