לוחמת הטאקוונדו האולימפית לשעבר, בת אל גטרר, הצטרפה היום (שישי) לצוות המאמנים של נבחרת ישראל.
גטרר (33), אלופת אירופה ב-2010 הנחשבת לאחת הספורטאיות הטובות ביותר בהיסטוריה של הענף בארץ, ייצגה את המדינה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008. כעת היא תאמן את הספורטאים יחד עם מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי, אשר שימש בעבר כמאמנה ועם אנשי הצוות הנוספים מרק ברגינסקי ורומן רוסינוב.
1 צפייה בגלריה
בת אל גטרר
בת אל גטרר
בת אל גטרר
(צילום: עוז מועלם)
בעמוד הרשמי של ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו נכתב: "שמחים וגאים להודיע על הצטרפותה של בת אל גטרר לצוות מאמני נבחרות ישראל. בת אל ספורטאית אולימפית בעברה, אלופת אירופה לשנת 2010 ואחת הלוחמות הטובות שהיו לענף בישראל. בת אל היתה אלופת ישראל וחברת נבחרת ישראל שנים רבות ובשנים האחרונות היא מאמנת וחולמת להעביר לדור הצעיר את כל הידע הרב והניסיון שצברה במהלך השנים. בת אל שגרירת 'אתנה' ומשמשת דוגמה עבור ילדות ונערות רבות באישיותה מעוררת ההשראה ויכולותיה להצטיין ולהאמין שהכל אפשרי. אנו מאחלים לבת אל הצלחה בתפקיד החדש ובטוחים שיחד עם צוות המאמנים הקיים יחיעם שרעבי, מרק ברגינסקי ורומן רוסינוב, יובילו את לוחמי ולוחמות הטאקוונדו שלנו להישגים ושיאים חדשים".
מהוועד האולימפי נמסר: "בת אל, מלוחמות הטאקוונדו הטובות שידע הענף, נחשבת למודל לחיקוי ודמות להשראה ונסיונה הרב עשוי לתרום רבות לקידום הענף".
ביום שני הקרוב תטוס הנבחרת לאליפות אירופה לבוגרים בסופיה, שתיפתח ב-8 באפריל. אלופת אירופה לנשים במשקל עד 49 ק"ג אבישג סמברג, וסגן אלוף אירופה לגברים במשקל עד 68 ק"ג נמרוד קריביצקי, יישארו בארץ לצורך סיום ההכנות לקראת תחרות המיון למשחקים האולימפיים בטוקיו, אשר יתקיימו בין ה-8 ל-9 במאי, גם כן בבולגריה.