כשערן זהבי נשאל לאחרונה על חזרה פוטנציאלית לארץ, אמר שהוא אינו פוסל שום אפשרות. בהולנד, לעומת זאת, נעלם זהבי מעמודי החדשות באופן מוחלט. חוקי הפרטיות בהולנד אוסרים התייחסות למצבו הבריאותי של אדם, ולכן לא מספרים לנו מתי ישוב זהבי מהפציעה לאימונים. יחד עם זאת אין שום התייחסות בשום מקור לעתידו של השחקן.
במקביל, הצעירים של איינדהובן (שאותם כינה בשנה שעברה אריק טן האך, מאמן איאקס, "קאובויז"), התלכדו לכדי קבוצה נהדרת בהנהגתו של מריו גצה הוותיק. דונייל מאלן מבקיע, קודי גקפו מוסר וכובש גם הוא, מו איחטראן - ילד הפלא של הולנד - חוזר לכושרו ומסתדר מצוין עם המאמן רוג'ר שמידט (בניגוד להנחה של העיתונאים על נתק בין השניים) והפער בטבלה בין הקבוצה לאיאקס קטן לנקודה אחת בלבד.

1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: AP)

ב-10 בינואר השתיים ייפגשו למשחק העונה באמסטרדם. עבור זהבי, זה היה אמור להיות הרגע שבו הוא מראה לאיאקס את יכולותיו. כזכור, בראיון אחרי חתימתו בפ.ס.וו הוא נשאל על השמועה שאיאקס רצתה אף היא בשירותיו (למרות שאיאקס הכחישה זאת), ואמר אז: "אמת יש רק אחת, וכשניפגש על המגרש היא תתברר".
רק מה? גם אם יהיה כשיר עד אז, לא בטוח שיש לו מקום בהרכב של איינדהובן שרץ נהדר. ברגעים כאלו, אולי גם זהבי שואל את עצמו מדוע לא חתם באיאקס (אם אכן הייתה הצעה על הפרק) שכל כך זקוקה לחלוץ בתקופה זו, או שאולי הוא שוקל ברצינות לחזור אל הצהובים בתל אביב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.