עונת 20/21 קרובה להסתיים, והגיע הזמן לסכם אותה. בכתבה זו נבנה את הרכב העונה, ההרכב עם השחקנים שהכי הרשימו אותנו.
שוער - תיבו קורטואה (ריאל מדריד): בעונה האחרונה הוא היה בערך השחקן היחיד בריאל שלא נפצע, ולמעשה היה גם האיש שאחראי כמעט בלעדית לכך שריאל עלתה לחצי גמר ליגת האלופות ומגיעה למחזור האחרון עם סיכוי לזכות באליפות.
3 צפייה בגלריה
תיבו קורטואה
תיבו קורטואה
תיבו קורטואה
(צילום: EPA)
מגן ימני - אשרף חכימי (אינטר): בתחילת העונה חזר לריאל מדריד מהשאלה בדורטמונד, ונמכר ב-40 מיליון אירו לאינטר. כעת כבר אפשר לומר שזה היה צעד לא חכם מצדה של ריאל. חכימי הצטיין במיוחד במאני טיים, וב-5 המשחקים האחרונים של העונה בישל 3 שערים וכבש 1.
בלם - רובן דיאש (מנצ'סטר סיטי): בתחילת העונה דיאש עבר לסיטי מבנפיקה תמורת 54 מיליון אירו פלוס ניקולס אוטמנדי. זה היה נראה די תמוה, אך כנראה שפפ יודע מה הוא עושה, ודיאש אפילו הצליח לדחוק את אמריק לאפורט לספסל.
בלם - סטפן סאביץ' (אתלטיקו מדריד): האיש שייצב את הגנת אתלטיקו ביחד עם השוער יאן אובלאק, למרות חסרונם של חוסה מריה חימנס ורנאן לודי ברוב שלבי העונה. הוא היה שם בכל הרגעים הגדולים, ואפשר להיות רגועים כשהוא בהרכב.
מגן שמאלי - לוק שואו (מנצ'סטר יונייטד): שואו משחק ביונייטד כבר 7 שנים, ודווקא כשניסו להביא לו מחליף (אלכס טלס) הוא פורח. בישל העונה 5 שערי ליגה וגם בנבחרת אנגליה הפך לשחקן הרכב לגיטימי.
קשר אחורי - אנגולו קאנטה (צ'לסי): אם תסתכלו על התקצירים של צ'לסי, יכול להיות שלא תרגישו בנוכחותו של קאנטה ולא תשימו לב לעבודה הבלתי פוסקת שהוא עושה. איך שהוא לא מפסיק לרוץ, איך שכל גול של צ'לסי מתחיל מחטיפה, לחץ או מסירה גאונית שלו. קאנטה הוא ללא ספק הכוכב של צ'לסי, ומגיע לו להיות בהרכב העונה.
3 צפייה בגלריה
קאנטה מול ריאל מדריד
קאנטה מול ריאל מדריד
אנגולו קאנטה
(צילום: AFP)
קשר מרכזי - פיל פודן (מנצ'סטר סיטי): רק בן 20, אבל הכישרון שלו גדול והוא מצטיין במאני-טיים כאילו הוא מנוסה בהרבה מגילו. כיכב בצמד המשחקים מול פ.ס.ז' בחצי גמר ליגת האלופות ועזר לסיטי להעפיל לגמר. פודן נחשב ליורש של דויד סילבה, ואנחנו צופים שהוא עוד יתעלה עליו.
קשר ימני - לאו מסי (ברצלונה): מה עוד אפשר לומר עליו? העונה, בגיל 33, כבש 30 שערי ליגה, ואם השחקנים שאיתו היו מתקרבים רק במעט לרמתו ברצלונה לא הייתה נמצאת במצב הזה. הבעיה היחידה אצל מסי היא שהיה חלש במיוחד במשחקים הגדולים, מה שמנע מבארסה את האליפות.
קשר שמאלי - קיליאן אמבאפה (פ.ס.ז'): מלך שערי הליגה הצרפתית בפעם השלישית ברציפות, 4 אליפויות צרפת רצופות. אין מה לומר, הוא גדול על הליגה הזו והוא בשל למעבר. מתבקש: ריאל מדריד.
חלוץ - רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן): החלוץ הפולני כבש 40 שערי ליגה ב-28 משחקים בלבד (ועוד נשאר לו אחד), ולא פלא שהמשחק היחיד שבו הפסידה באיירן בליגת האלופות העונה היה זה בו לבנדובסקי לא שיחק. בעונה הקודמת פרס כדור הזהב לא חולק, אך היה ברור לכולם שללבנדובסקי הגיעה הזכייה. מי יודע, אולי הוא יזכה השנה.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(צילום: AP)
חלוץ - רומלו לוקאקו (אינטר): התלבטנו בין לוקאקו להארי קיין, כי בכל זאת המספרים של קיין טובים יותר, אך לוקאקו הוביל את קבוצתו לאליפות איטליה, וקיין לא הוביל את טוטנהאם לכלום. האליפות של הקודמת של אינטר הייתה לפני 11 שנה ועצרה רצף 9 אליפויות של יובנטוס.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.