ההתבטאות של ליטל סמדג'ה, שכינתה את ירדן ג'רבי "בחורילה" בתוכנית "הישרדות", ממשיכה לעורר הדים ותגובות בעולם הספורט הישראלי. הקופצת לגובה דניאל פרנקל כתבה פוסט בו סיפרה שבעברה כינו אותה "סוסה״.
פרנקל כתבה בפוסט: "'סוסה', זו המילה שליוותה אותי בגיל ההתבגרות ונשמעה גם מבנים וגם מבנות. אני בטוחה שחלקם באמת אמרו זאת ממקום מפרגן, אך כך או כך נפגעתי. לא נעם לי לשמוע שאני מושווית לחיה.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרנקל באליפות ישראל
דניאל פרנקל באליפות ישראל
דניאל פרנקל
(צילום: אורן אהרוני)
"בכל פעם שהפגנתי תחרותיות קראו לי 'סוסה', בכל פעם ששיחקו שלוש מקלות אמרו שה'סוסה' צריכה לשבת בצד כי היא מרחיקה את המקל רחוק מידי. הדימוי הזה גרם לי לנטוש את הספורט בגיל צעיר ולפנות לענף המחול (שלמדתי לאהוב). לספורט חזרתי בגיל 19. בטוחה בעצמי, בגוף שלי ובמטרות שלי.
"אנשים חושבים שילדות כבר לא מקבלות דימויים כאלה, אך לצערי זה ממשיך רק במילים אחרות או בממים. בנימה אישית לכל הילדות, מבטיחה לכן שאם תעשו ספורט ותפתחו שרירים, עדיין תישארו נשיות. אני מרימה משקולות כבדות ואני מרגישה נשית יותר מתמיד. גברים חזקים, עם בטחון עצמי גבוה, נמשכים לנשים חזקות. וגברים חלשים נמשכים לנשים חלשות. אל תוותרו על התחרותיות שלכן רק כי היא מאיימת על אחרים".