קבוצת הרכיבה ישראל סטארט-אפ ניישן תחדש את פעילותה בעוד קצת יותר מחודש ותעניק הזדמנות לרוכבים הישראלים שלה להתמודד על המקום היוקרתי בסגל לטור דה פראנס וכן לג׳ירו דאיטליה ולוולטה אספניה.
המרוץ הראשון יתקיים ב-2 ביולי בטור סיביו ברומניה, במשך ארבעה ימים וכולל גם קטעים הרריים. בסך הכל תתחרה הקבוצה הישראלית ב-42 מרוצים העונה. רוב הקבוצות הגדולות בעולם יערכו את המרוץ הראשון שלהם באוגוסט, והמרוצים הגדולים יתקיימו בהפרש קטנים במיוחד, בגלל השפעת משבר הקורונה.
1 צפייה בגלריה
חברי הקבוצה יזראל סטארט אפ ניישן
חברי הקבוצה יזראל סטארט אפ ניישן
ישראל סטארט-אפ ניישן
(צילום: AFP)
"התכנית להתחיל מוקדם נועדה לתת לנו הזדמנות לבחון את פרוטוקול הקורונה", אמר מנהל הקבוצה צ׳ייל קרלסטרום. "אנחנו גם רוצים להעניק הזדמנות לרוכבים להשיג את המקום בהרכב למרוצים הגדולים ובעיקר לטור".
שלושת הישראלים הבכירים עם הסיכויים הטובים ביותר לטור הם אלוף ישראל גיא שגיב, עמיתו גיא ניב ועומר גולדשטיין. שלושתם ישובצו כמראה לטור הרומני. "זה יהיה מוקדם משציפיתי אבל אני מאושר להזדמנות ואהיה מוכן", אמר גיא ניב.
הבעלים של הקבוצה, סילבן אדמס, הביע שביעות רצון מההחלטה לחדש את העונה מוקדם: "העולם חוזר בעקביות לשגרה וכך גם עולם הספורט, עם כל אמצעי הזהירות המתבקשים. אני מוכן להבטיח שנהיה מוכנים לאתגרים הגדולים שמחכים לנו. התגעגעתי לקבוצה ואני בהחלט שוקל להגיע למרוץ הראשון ברומניה".