שנה יוצאים מדראפט ה-NBA שחקנים שמהר מאוד שואלים עליהם: "מה?! איך הוא נבחר כ"כ נמוך? מכירים? כי לי יצא להגיד אותו לא מעט פעמים... זה חוזר על עצמו מדי שנה, בין אם מדובר ביאניס שנבחר במקום ה-15 בדראפט 2013, או מאנו ג'ינובילי שנבחר במקום בדראפט 1999 במקום ה-57 בלבד. אפילו דראפט 2019 כבר הספיק לייצר לנו דוגמה טובה: טיילר הירו, שהיה חלק אינטגרלי מאליפות המזרח של מיאמי, נבחר רק במקום ה-13, אחרי שמות לא ברורים כמו דיאנדרה האנטר, קאם ג'ונסון, פי-ג'יי וושינגטון ועוד. כעת, אנסה להמר על מחזור הדראפט האחרון שהתקיים לפני מספר ימים - מי יהיו הגניבות.
1.אובי טופין, בחירה 8, ניו יורק ניקס: טופין היה צריך להיבחר על ידי קליבלנד או אטלנטה בבחירה החמישית או השישית לפי התחזיות. אז נכון, הוא נפל רק 3-2 מקומות, אבל לדעתי עדיין ייחשב כגניבה מטורפת. אני מהמר על הפורוורד כרוקי השנה.

1 צפייה בגלריה
אובי טופין
אובי טופין
אובי טופין
(צילום: AFP)

2.דני אבדיה, בחירה 9, וושינגטון וויזארדס: כמעט בכל מוק דראפט שמכבד את עצמו, המומחים הציבו את הישראלי בטופ-5, אך כמו שכבר למדנו – מוק דראפט זה לא דבר כל כך אמין... ההחלטה המפתיעה של הבולס לבחור בפטריק וויליאמס גרמה להמון קבוצות לבלבול, והן החליטו להישאר עם הבחירות המתוכננות שלהן, עד שהגיעו הקוסמים ובחרו בדני. בוושינגטון לא האמינו שאבדיה "יידרדר" עד למקום ה-9, ואפשר היה לראות את השמחה שלהם מהבחירה בישראלי, גם ברשתות החברתיות וגם על פניו של הג'נרל-מנג'ר טומי שפרד. אני לא חושב שאבדיה יהיה בין שלושת הרוקיז הטובים העונה, אולי גם לא בין ה-5 או ה-7, אבל לדעתי הוא יתברר כטוב יותר מלפחות 3 שחקנים שנבחרו לפניו, הלוואי!
3.קול אנתוני, בחירה 15, אורלנדו מג'יק: על הרבה שחקנים בדראפט אפשר להגיד שהם יהיו "נפילה או הצלחה גדולה", אך לדעתי אין יותר מתאים מקול אנתוני למשפט זה. לפני שנה הוא היה בטופ 5 במוק דראפטים מובילים, אך עונה רעה בצפון קרוליינה דירדרה אותו עד לבחירה של מארחת הבועה. יכול להיות שהמג'יק עשו אחלה עקיצה עם הרכז
4.פרשס אצ'יווה, בחירה 20, מיאמי היט: בדיוק כמו הירו לפני שנה, אריק ספוסלסטרה יקווה שגם אצ'יווה יהיה הגניבה של הדראפט. באופן אישי ציפיתי שהפאוור-פורוורד ייבחר בין מקומות 15-10, אך מיאמי זכתה לבחור בו. הניגרי שיחק בעונה האחרונה באוניברסיטת ממפיס יחד עם הבחירה ה-2 בדראפט, ג'יימס ווייזמן.
5.ניקו מאניון, מספר 48, גולדן סטייט ווריורס: חשבתי שייבחר הרבה לפני מקום 48, ובתסריט פסימי בתחילת הסיבוב השני. רכז איטלקי שזכתה בו גולדן סטייט, בזכות העובדה שעל הבחירה הזאת התבצעו המון טריידים. זיהיתם מה מיוחד במספר הבחירה? כן, הוא נבחר מיד אחרי ים מדר! כבודו של מדר במקומו מונח, אך אני הייתי הולך על האיטלקי.... בין אם מאניון ישחק בליגת הפיתוח ובין אם לא, תהיו בטוחים שגולדן סטייט זאת קבוצה שיודעת לעשות דראפטים נהדרים, קבוצה של המון מוחות גאוניים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.