אין מה לעשות: חייבים לחשב מסלול מחדש בכדורגל הישראלי, וכנראה שלהחליף את מאמן הנבחרת הוא לא הפיתרון שאנחנו מחפשים.
לא משנה מי יאמן את הנבחרת, כל עוד לא יביאו את השחקנים הטובים ביותר בכושר הטוב ביותר אנחנו נישאר באותה הנקודה ולא נתקדם לשום מקום. די לפוליטיקות, די לקומבינות והכי חשוב - די לחוסר מקצוענות!

1 צפייה בגלריה
הנבחרת מתאמנת
הנבחרת מתאמנת
הנבחרת מתאמנת
(צילום: שרון צור)

ויתור על שחקנים כמו ליאור רפאלוב (אחד הלגיונרים הוותיקים) מזכיר לי את הויתור בנבחרת ארגנטינה על מאורו איקרדי. זה לא נגמר רק ברפאלוב, פה בליגה שלנו יש את עומרי אלטמן מהפועל ת"א שמגיע לו לקבל את הזימון.
בנוסף לכל הנכתב קודם, חשוב מאוד שרוב רובו של הסגל יהיה בוגר הנבחרות הצעירות. שחקנים שעברו את המשחקים הבינלאומיים החשובים האלה מגיל צעיר יעמדו יותר טוב בלחצים. כמובן שיש כאלה שפורצים מאוחר ויש כאלה שמתברר שלא הצליחו איתם, אבל אם בנבחרת הצעירה בוריס קליימן נחשב כשוער העתיד של הכדורגל הישראלי אחרי דודו אוואט, פתאום באים אריאל הרוש ואופיר מרציאנו, שיחד עם היכולת הטובה שלהם כולם רואים שהם לא עומדים בלחצים במעמדים האלה. הרי איל ברקוביץ' וחבריו עברו בכל הנבחרות לפני שהגיעו לנבחרת הבוגרת, וזה נותן משהו.
לסיכום - חייבים להתחיל הכל מחדש, להפסיק עם ועדות איתור וכל הפוליטיקות ולהתחיל לבנות הכל מאפס.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.