רבים מחובבי הכדורגל בעולם נשארו פעורי פה מההודעה של לאו מסי על רצונו לעזוב את ברצלונה. למרות שזה ריחף באוויר, לשמוע את אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה בהצהרה שמסיימת עידן - זה דבר שאף אחד לא יכול היה לצפות.
שום דבר לא יכול היה להכין אותנו להפסד המשפיל, הדורסני והחד צדדי של ברצלונה מול באיירן. לא מדובר רק בהפסד הגדול ביותר בתולדות המועדון הקטלני (8:2), אלא גם בתצוגת שפל של הכוכב הארגנטינאי שלה. לא פלא שלאור זאת שהוא התעצבן ונזף בחבריו לקבוצה במחצית כשכבר אז התוצאה הייתה ברורה לכולם.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
נפרדנו כך. לאו מסי
(צילום: EPA)
אבל מה הגורם לכישלון המהדהד הזה, גם של מסי וגם של המועדון כולו? יש שיגידו שזה הנשיא ברטומאו שעדיין לא ברור אם יתפטר או לא, אבל הרוב המוחלט של האוהדים מייחל לעזיבתו. יש שיגידו שזו כל ההנהלה וצריך להחליף את כולה, ויש שיאמרו שהבעיה היא בכלל בסגל שחייב לעבור ריענון.
אבל על דבר אחד כולם מסכימים בעיר ברצלונה - חייבים להשאיר את האלוהים של הקבוצה, כי בלי הפרעוש בארסה היא לא אותו דבר. אז מונה רונלד קומאן למאמן, אך הדיווחים מספרים כי בינו ובין מסי כבר יש דם רע - בייחוד כשהראשון אמר לכוכב שהוא לא יקבל הטבות במשמרת שלו. אחרי דברים כאלה, אפשר להבין את הסופרסטאר הארגנטינאי. זה כנראה היה הקש ששבר את גב הגמל.
לסיכום, הפרעוש בסך הכל רוצה להמשיך לכתוב את האגדה שלו, ואם הוא חושב שברצלונה היא לא המקום בשבילו ולאור כל הבעיות שהוצגו למעלה - הגיוני מאוד שהוא צודק ויכול להשיג לעצמו קבוצה אחרת שתשרת את האינטרסים שלו. ואמוס מסי!!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.