בעוד קצת פחות מחודש יעלו 8 הקבוצות שנותרו בליגת האלופות למשחקים הכי חשובים של העונה כולה: משחקי רבע גמר המפעל. בחרתי 4 שחקנים מפתיעים, אחד מכל קבוצה, מהקבוצות שנותנים להן פחות סיכוי במפגשיהן, שהתעלות שלהם יכולה להפוך את הכף:
חוסלו, ריאל מדריד: אמנם ברוב משחקיה העונה ריאל מסתמכת על ויניסיוס, ג'וד ורודריגו שיובילו את החוד, והם גם עושים זאת בהצלחה, אך לעיתים הם זקוקים לסיוע, בין אם בהבקעה או במשיכת תשומת לב ההגנה. כאן נכנס לתמונה ה-9 הקלאסי היחיד בסגל הקבוצה, חוסלו, שנמצא בעיצומה של עונה נהדרת. לא רק שהסקורר הספרדי מפגין יעילות מרשימה, כאשר בליגה הוא כובש כל 150 דקות ובאירופה כל 87 דקות, הוא גם מביא סגנון אחר ופיזי יותר למשחק של ריאל, סגנון שיוכל לסייע לנצח במאבק מול הבלמים החסונים של סיטי כמו דיאס ואקה.

1 צפייה בגלריה
חוסלו חוגג מול גירונה
חוסלו חוגג מול גירונה
חוסלו חוגג מול גירונה
(צילום: EPA/Enric Fontcuberta)

אנדראס כריסטנסן, ברצלונה: משנה מקום משנה מזל? יכול מאוד להיות. מאז שנפצע שחקנה הטוב ביותר של ברצלונה העונה, דה יונג, וכריסטנסן הרבגוני אולץ לתפוס מקום של קבע בקישור האחורי, ברצלונה נראית הרבה יותר טוב ולא הפסידה אפילו פעם אחת. היכולות ההגנתיות שלו מביאות הרבה איזון למרכז המגרש הקטלאני, איזון שהיה חסר עד כה, וביחד עם הזריזות שלו, מסתבר שמדובר בקשר נהדר. אם יש נקודה פחות חזקה בסגל פ.ס.ז' הרי שמדובר באמצע המגרש, ואם ברצלונה וכריסטנסן הנהדר יצליחו לנצל את זה, הם יוכלו להפתיע. דווקא פציעה קריטית תוביל להצלחה מסיבית?
לאנדרו טרוסאר, ארסנל: הוא כבש נגד ליברפול במשחק העונה, נגד פורטו הוביל להארכה, הוסיף גם שוויון דרמטי נגד צלסי בדרבי ונגד סיטי במשחק על תואר מגן הקהילה. לא מדובר על סאקה, גם לא ז'סוס ומרטינלי. השחקן שהופיע לא מעט השנה עבור הגאנרס הוא הסופר סאב הבלגי הבלתי מעורער, לאנדרו טרוסאר. מהכנפיים או מהאמצע, לאנדרו כובש ביעילות מרשימה מאוד, ובלא מעט מקרים מצליח להיות השינוי המיוחל מהספסל. תהיו בטוחים שאם ארסנל תיכנס לצרות מול קיין וחבריו, ארטטה יסתכל עליו. ותהיו בטוחים שזה יעבוד לו...
קרים אדיימי, דורטמונד: אין הרבה שחקנים עם מהירות ודריבל מסחררים כמו אדיימי בדורטמונד, האמת, אין הרבה שחקנים כאלה בכלל. מאז שהוא חתם בדורטמונד, דבר אחד היה ברור לכולם: כשהכוכב הצעיר בשיא כשירותו, מדובר בשחקן בלתי עציר. עד כה, רק פציעות שהגיעו בעיתויים אומללים מבחינתו, מנעו את עלייתו לטופ של הכדורגל העולמי. מאז שחזר בתחילת פברואר מפציעה, הוא מציג יכולת לא רעה בכלל, אבל כולנו, וגם הוא, יודעים שכישרון כמוהו מסוגל להרבה יותר. אם הוא יצליח לשמור על כשירות עד ההתמודדות נגד אתלטיקו, ספידי גונזלס בעל האפרו בהחלט עשוי להיות זה שיעשה את ההבדל עבור דורטמונד. כי כשהוא פוצח בספרינט, סימאונה יכול רק להתפלל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.