נבחרת הנוער של ישראל בכדורמים (עד גיל 18) העפילה אתמול (שישי) לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' הנערכת בריו מארה שבפורטוגל.
הכחולים-לבנים הביסו את סלובקיה 3:15 והעפילו לפיינל-פור, שייערך הערב (21:00) מול המארחת פורטוגל. המנצחת תעפיל לגמר הטורניר ובנוסף תבטיח את העלייה לדרג העילית היבשתי לקראת אליפות אירופה הבאה.
נבחרת הנוער של ישראל
נבחרת הנוער של ישראל
נבחרת הנוער של ישראל
(צילום: איגוד הכדורמים)
הנבחרת פתחה נהדר ועד לסיום הרבע הראשון עלתה ליתרון 0:3. ברבע השני ההפרש הישראלי גדל ובמחצית לוח התוצאות כבר הראה 1:9 לשחקנים של אמיר וינברג. בשמונה הדקות האחרונות הבקיעה הנבחרת עוד ארבע פעמים ובסיום כאמור השיגה ניצחון קליל.
כבשו לנבחרת: תם המסי 5, ליעם דרקסן 4, גיא אלוש 2, גל כהן גבישי, איתי מורדכלביץ׳, יובל גלאון ועמוס נאמן 1 כ"א.