אני בטוח שלא הייתם מאמינים או אפילו צוחקים לי בפנים, אם הייתי מספר לכם לפני חודשיים שמכבי חיפה תהיה 90 דקות מהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי הכל זה מובן, קבוצה ישראלית שתשחק בליגה הטובה בעולם? זה באמת נראה בגדר חלום. אבל הפלא ופלא, מכבי חיפה באמת רחוקה 90 דקות מהעפלה כזו! עם משחק ראשון מדהים נגד הכוכב האדום, שכלל קאמבק מטורף מפיגור על פיגור, תצוגה נהדרת של מוחמד, שרי, חזיזה ועוד רבים וטובים בסמי עופר שהפך להר געש מטורף, החלום של עשרות אלפי אוהדים ירוקים שמר על סיכוי להתגשם.
אני אוהד מכבי ת"א, וכידוע ישנה יריבות גדולה בין שתי הקבוצות (או לפחות בין מחנות האוהדים). אך למרות זאת, לדעתי במשחקים כאלו יריבות כזו חסרת תועלת כשהייצוג הוא גם ייצוג של ישראל, ועל אחת כמה וכמה כשיש השפעה על הדירוג באופ"א.

1 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
(צילום: אלעד גרשגורן)

ישנם אנשים שטוענים כי העפלה לשלב הבא תוביל להשפלה של מכבי חיפה והכדורגל הישראלי. הטענות האלה קיימות מאז ומעולם וחוזרות על עצמן. הן שגויות וחסרות בסיס, כיוון שזוהי הדרך הטובה ביותר לתת במה לכדורגל הישראלי, תוך הכרת הרמות הגבוהות של מועדונים מצליחים ושיפור דרך הפקת לקחים, כמובן במקרים של הפסד.
לסיכום, מכבי חיפה עשתה דרך מדהימה כדי להגיע לשלב הנוכחי, ואני בטוח כי יש לה את היכולת לייצג את ישראל ואת המועדון בצורה מכובדת בשלב הבתים בצ'מפיונס.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.